استان 24 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح نمایشگاه پاییزه

 
به گزارش آفتاب شمال : استاندار گیلان در آیین افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پاییزه در رشت  از کاهش نرخ تورم در استان خبر داد و افزود : نرخ  رشد تورم 12 ماهه منتهی به مرداد ماه امسال نسبت به نرخ 12 ماهه منتهی به مرداد سال گذشته در گیلان حدود 9 درصد و در کشور 8.5 درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه  این نرخ در مرداد سال گذشته در گیلان 20.7 درصد  و در کشور 22.3 درصد است اظهار داشت : نرخ رشد تورم 12 ماهه منتهی به مرداد ماه در گیلان براساس گزارش مرکز آمار 11.9 درصد است که حدود 2 درصد از نرخ کشوری (13.8) کمتر است.

دکتر محمد علی نجفی تصریح کرد گیلان در بین استانهای کشور جایگاه دهم کمترین نرخ تورم را دارا است واین آمار به این معنی است که ارزش پول مردم افزایش یافته است.

استاندار گیلان همچنین از برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در شهرستانهای رشت و لاهیجان خبر داد و افزود : در این نمایشگاهها تعداد 424 غرفه کالاهایی نظیر لوازم التحریر ، پوشاک ، کیف و کفش ، مواد غذایی و پروتئینی را با تخفیف 10 تا 15 درصد تا تاریخ 30 شهریور ماه به گیلانیان عزیز عرضه خواهد داشت .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تعداد 558 واحد صنفی در استان فروشهای فوق‌العاده خواهند داشت افزود : بصورت همزمان طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با مشارکت بازرسان اتاقهای اصناف شهرستانهای استان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی در سراسر استان در حال اجراء می باشد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *