ورزشی 28 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برانکوایوانکوویچ: تصمیم مدیریت باشگاه برایم محترم است/ بازیکنانم تحت فشار هستند

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، برانکوایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ پرسپولیس برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اگر در جام حذفی در مسابقه‌ای شکست بخورید، نمی شود آن را جبران کرد. در این تورنمنت فقط باید برد. ما اهداف بلندی داریم و هم قهرمانی لیگ و هم قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم. هدف اصلی ما برد در این مسابقه است.

وی افزود: بعد از باخت برابر سایپا، ما به دنبال این هستیم تا تیم را از نظر روحی و بدنی آماده کنیم و برای اینکه تیم دوباره به شرایط ایده آل برسد، باید در این مسابقه نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: واضح است که ما کار سختی را پیش رو داریم، چون هر تیمی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، با تمام قوا ظاهر می‌شود. البته ما هنوز باید عواقب بازی با سایپا را داشته باشیم که این مسئله موجب از دست دادن چند بازیکن‌مان شد. ما در مسابقه فردا چند تغییر را در ترکیب‌مان لحاظ خواهیم کرد و به چند بازیکن‌مان استراحت خواهیم داد.

برانکوایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در مسابقه ها استرس دارد اظهار داشت: نمی دانم که اسمش را باید استرس بگذاریم یا مسئولیت پذیری، اما بازیکنان جوان ما به هر حال تحت فشارهایی هستند چون آنها در تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی می کنند و تحت فشارهایی قرار دارند.

وی گفت: تیم ما جوان های زیادی دارد که آنها می توانند خودشان را نشان دهند، یک پیروزی می تواند اعتماد به نفس را به بازیکنان ما بازگرداند. من از بازیکنانم نمی توانم ایراد بگیرم زیرا آنها تلاش زیادی در تمرینات می کنند و امیدوارم نتیجه تلاش هایشان را در تمرینات بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه ممکن است در صورت شکست برابر ملوان برکنار شود، گفت: من و کادر فنی ام با تمام توان و صادقانه کارمان را انجام می دهیم و این از نحوه بازیهای ما مشهود است که مسئولیت پذیر هستیم و خوب عمل می کنیم، اما نتایج برخلاف میل ما اتفاق افتاد، البته این را هم باید در نظر داشت که از شش مسابقه، ۳ بازی را روی داوری واگذار کردیم، با این حال هر تصمیمی که مدیریت تیم بگیرد و بهترین ارزیابی را داشته باشد، محترم است. من خودم را درگیر اینطور مسائل نمی کنم و امیدوارم هر چه خدا بخواهد رخ دهد.

برانکوایوانکوویچ در خصوص اینکه آیا بهتر نیست هنگامی که تیم حریف را آنالیز می کنید، داوری را نیز آنالیز کنید تا طبق آن برنامه ریزی داشته باشید؟ اظهار داشت: ما سعی می کنیم برای مقابله با هرگونه حوادث، خودمان را آماده کنیم و اگر لازم شد رو در روی حریف، هواداران حریف و حتی داوری هم بایستیم. اتفاقات ناگواری در فوتبال رخ می دهد اما من از بازیکنانم هیچ ایرادی نمی توانم بگیرم زیرا در بازی با سایپا هم ما تیم برتر میدان بودیم. امیدوارم نتیجه در حیطه فوتبال اتفاق بیفتد و ما از عدم اعتماد به داوری خارج شویم.

وی ضمن اشاره به بازیهای اخیر این تیم تصریح کرد: سایپا اولین موقعیت گلش را در دقیقه ۸۲ به دست آورد و پنالتی حریف هم به اشتباه اعلام شد. بهتر است که به بازیهای گذشته بازگردیم. در بازی مقابل ذوب آهن، این تیم تنها یک شوت به سمت دروازه ما زد و نیمه دوم تنها یک سانتر روی دروازه ما کشیدند و باز هم پنالتی به سود آنها گرفته شد که در حقیقت پنالتی نبود. تنها تیمی که برابر ما موقعیت ایجاد کرد سپاهان بود که آن هم روی چهار اشتباه فردی گل خوردیم، البته در آن مسابقه هم باید دو پنالتی به سود ما اعلام می شد که گرفته نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در بازی برابر استقلال اهواز اگر دروازه بان ما آن اشتباه را مرتکب نمی شد، حریف هیچ وقت نمی توانست دروازه ما را باز کند، برابر پدیده هم ما تنها روی یک اشتباه دو امتیاز را از دست دادیم، اما شاید دیگر وقتش رسیده که کمی هم شانس به ما رو کند وگرنه تا الان تیمی مقابل ما قرار نگرفته که از ما قوی تر باشد. ما روی اشتباهات خودمان مسابقات را واگذار کردیم.

برانکوایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که دروازه بان را با نظر خودش انتخاب کرده، گفت: مایل نیستیم به گذشته بازگردیم. در دو بازی اول ما دروازه بان اولمان محروم بود اما در حال حاضر وظیفه ما است که روز به روز بهتر شویم.

وی در خصوص اینکه دستیاران ایرانی در کادر فنی نقشی ندارند، اظهار داشت: کادر من از افرادی تشکیل شده است که اعتماد کامل به آنها دارم و همکاری خوبی با من دارند. کریم باقری و مصطفی قنبرپور در خدمت تیم و تمرینات پرسپولیس هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است حسین عبدی به کادر فنی اضافه شود، گفت: ما در کادرمان تکمیل هستیم و نمی دانم که آیا قرار است کسی به ما اضافه شود یا خیر؟ شاید معنی این مسئله این است که ما کار بلد نیستیم؟ ولی اینکه قرار است کسی به ما اضافه شود اطلاعات چندانی ندارم.

برانکوایوانکوویچ در پایان در خصوص اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت های زیادی از دست می دهند، اظهار داشت: می دانم مشکل ما این است که موقعیت های زیادی از دست می دهیم اما پیدا کردن یک مهاجم شش دانگ کار سختی است و یک بازیکنی که یک مهاجم تکمیل باشد، قیمتش گران است. اما همینکه ما موقعیت های زیادی به دست می آوریم، مسئله خوبی است. این موضوع باعث می شود تا مهاجم متولد شود. در حال حاضر طارمی بهترین گلزن تیم است اما با این حال او هم تیمی هایش موقعیت های زیادی را از دست می دهند. ما سعی می کنیم با تمرینات زیاد، این مشکل را حل کنیم، مسئله ای که چندان ساده به نظر نمی رسد. ( مهر )

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *