استان 08 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انتصابات جديد در شهرداري رشت

به گزارش پایگاه  آفتاب شمال  : سركار خانم نرجس محجوب و جناب آقاي رضا حيدري توكلي  نیز به عنوان سرپرست مديريت مطالعات و پژوهش شهرداري رشت و سرپرست مديريت تحقيقات و مطالعات ترافيكي شهرداري رشت منصوب شدند
در اين احكام آمده است :
 
سركار خانم سميه رستگار
 
با توجه به تجربه و تخصص جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان ” سرپرست شهرداري منطقه سه ” منصوب مي گرديد. اميد است با در نظر گرفتن تعهد و توانمنديهاي خود ضمن بهره گيري از منابع و امكانات موجود بستر هاي لازم براي پويايي و توسعه نظام هاي اجرايي را فراهم آورده و با نوآوري خلاقيت ، تفكر و يافتن راه كارهاي نوين در انجام ماموريت ها و وظايف سازماني موفق و مويد باشيد .
 
جناب آقاي ياسر صفا كار
 

با توجه به تجربه و تخصص جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان ” سرپرست اداره حقوقي شهرداري رشت ” منصوب مي گرديد . اميد است با در نظر گرفتن تعهد و توانمندي هاي خود ضمن بهره گيري از منابع و امكانات موجود بستر هاي لازم براي پويايي و توسعه نظام هاي اجرايي را فراهم آورده و با نوآوري خلاقيت ، تفكر و يافتن راه كارهاي نوين در انجام ماموريت ها و وظايف سازماني موفق و مويد باشيد .
 
 سركار خانم نرجس محجوب
 

با توجه به تجربه ، تخصص و توانمندي هاي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان ” سرپرست مديريت مطالعات و پژوهش شهرداري رشت ” منصوب مي‌ گرديد . اميد است با اتكاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر هاي لازم به منظور ارتقاء بخشي به ظرفيت ها و استعداد هاي موجود را فراهم و با نوآوري‌ در فعاليت ‌ها كار آمد سازي ساختار سازماني را در الويت قرارداده و با شتاب دهي به برنامه ها جهت تحقق شهرداري پويا و مردم مدار موفق و مويد باشيد .
 
جناب آقاي رضا حيدري توكلي  
 

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندي هاي جنابعالي به موجب اين ابلاغ با حفظ سمت به عنوان “سرپرست مديريت تحقيقات و مطالعات ترافيكي شهرداري رشت ” منصوب مي‌ گرديد. اميد است با اتكاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر هاي لازم به منظور ارتقاء بخشي به ظرفيت ها و استعدادهاي موجود را فراهم و با نوآوري‌ در فعاليت ‌ها كارآمد سازي ساختار سازماني را در الويت قرارداده و با شتاب دهي به برنامه ها جهت تحقق شهرداري پويا و مردم مدار موفق و مويد باشيد .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *