ورزشی 08 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تیم فوتبال داماش گیلان مقابل نفت مسجد سلیمان حاضر نشد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، تیم های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصردیروزدوشنبه باید در مسجد سلیمان رو در روی هم قرار می گرفتند .
برغم اینکه چند روز گذشته بلیط سفر این تیم به مسجد سلیمان تهیه و همچنین هتل محل اقامت این تیم در آن شهر رزرو شده بود ، اما تیم داماش گیلان به مسجد سلیمان سفر نکرد .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این خصوص گفت : برغم اینکه بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان را به تمرینات بازگرداندیم ، اما از سفر به مسجد سلیمان و بازی مقابل نفت این تیم خود داری کردند .
مجید جهانپور افزود : به دلیل اینکه هیچگونه پولی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان پرداخت نشده ، اعضای این تیم تصمیم گرفتند در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان حضور نیابند .
وی ادامه داد : متاسفانه اکثر بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان از تامین مخارج معمولی و پیش پا افتاده نیز عاجزند و با وضعیت مالی بسیار بدی مواجه هستند و ما نمی توانیم توقع بیجا از بازیکنان داشته باشیم .
وی بیان کرد : تیم فوتبال داماش گیلان بدون بدنسازی و انجام بازی تدارکاتی و با مشکلات فراوان وارد مسابقات شد و بازیکنان این تیم نیز از دل و جان مایه گذاشتند اما کسی سراغ این بازیکنان را نگرفته و امروز نیز که در رشت هستیم و به مسجد سلیمان سفر نکرده ایم کسی جویای این کار نشده است .
تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، با کسب هفت امتیاز در مکان شانزدهم جدول 20 تیمی این رقابت ها قرار دارد .
اگر تیم فوتبال داماش گیلان در دو دیدار مقابل حریفان خود حضور نیابد از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حذف خواهد شد

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *