ورزشی 11 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برد خزر رودسر مقابل پارس جنوبی بوشهر در ضیافت پنالتی ها

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، در این دیدار که عصر جمعه در یک هوای نیمه ابری در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیمهای خزر رودسر و دریانوردان پارس جنوبی بوشهر پس از تساوی دو بر دو در وقت قانونی و اضافی بازی به ضیافت پنالتی ها رفتند که تیم میزبان موفق شد با نتیجه 5 بر سه حریف خود را با شکست بدرقه کند.
بازی در وقت نخست 12 دقیقه ای مفید با حملات تیم میزبان شروع شد بهترین بخت گلزنی در همان دقایق نخست بازی روی دروازه تیم بوشهر خلق شد که ضربه تماشایی محمد صادق دهقان را دروازه بان تیم پارس جنوبی با یک واکنش عالی به کرنر فرستاد ، دو دقیقه بعد این تیم میهمان بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت و شوت بازیکن این تیم پس از برخورد با پاشنه دروازه میزبان به بیرون رفت.
در این نیمه هر دو تیم موقعیتهایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما حملات تیم میزبان به مراتب از حریف بیشتر بود ، در این نیمه بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند بازی به پایان رسید .
با آغاز وقت دوم بازی این تیم میزبان بود که به گل برتری دست یافت و محسن نصراله زاده بازیکن خزر رودسر با یک ضربه بغل پا و بدور از دسترس دروازه بان حریف توپ را وارد دروازه میهمان کرد وقت دوم بازی با برتری شکننده یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.
در این نیمه دفاع چند لایه ،فشرده و متمرکز تیم میزبان اجازه ایجاد موقعیت به تیم میهمان را نمی داد .
با آغاز وقت سوم بازی بوشهریها برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند و موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه خزر رودسر کنند ، این گل را امیر حسین اکبری با یک شوت زمینی و بدور از دسترس دروازه بان خزر رودسر به گل تبدیل کرد تا همه چیز از نو آغاز شود.
وقت سوم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اینکه در وقت اضافه سه دقیقه یی پایانی بازی این تیم بوشهر بود که از میزبان پیش افتاد ، این گل را باز هم امیر حسین اکبری به ثمر رساند و دو بر یک از میزبان پیش افتاد اما این برتری دوام چندانی نداشت و تیم خزر رودسر در واپسین ثانیه های وقت اضافه سه دقیقه پایانی گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد این گل را سید سینا حسینی به ثمر رساند .
این بازی در وقت قانونی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا اینکه در ضیافت پنالتی ها تیم خزر رودسر موفق شد در مجموع با نتیجه 5 بر سه حریف خود را شکست دهد .
سرمربی تیم فوتبال خزر رودسر پس از پایان بازی به خبرنگار ایرنا گفت : بازی بسیار خوب ، سنگین و جذابی را تماشاگران امروز شاهد بودند و انتظار هم همین بود .
محسن نصراله زاده افزود : از تیم حریف شناخت کافی داشتیم و توانستیم تیم حریف را به خوبی مهار کنیم.
وی اظهار کرد : بازیکنان ما در کار دفاعی نیز خوب کار کردند و اجازه ندادند تیم حریف از موقعیتهای خود به نحو شایسته استفاده کند هر چند در وقت اضافی از حریف عقب افتادیم اما روحیه خود را از دست ندادیم و کار را به تساوی کشاندیم و در ضربات پنالتی بر حریف پیروز شدیم.
سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر پس از پایان بازی و باخت مقابل تیم میزبان حاضر به گفت و گو با خبرنگار ایرنا نشد .
در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور 13 تیم حضور دارند که در مرحله نهایی 5 تیم برتر با یکدیگر به رقابت می پردازند تا قهرمان لیگ مشخص شود.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *