اجتماعی 29 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعتمادسازي، راهبرد پليس در دستيابي به امنيت اجتماعي

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، سرهنگ”محمدرضا جعفري خيرخواه”معاون اجتماعي پليس گيلان در بازديد از مساجد و هئيت هاي مذهبي شهرستان رشت بر لزوم مشاركت مردم در تامين امنيت تاكيد كرد.
معاون اجتماعي پليس گيلان با بيان اينكه پليس در دستيابي به اقتدار از حمايت عمومي مردم برخوردار است، گفت: تلاش نيروي انتظامي بر اين است تا به صورت مقتدر براي دفاع از امنيت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جامعه به وظيفه اش كه رفع مشكلات امنيتي و كاهش جرايم و تامين نظم و امنيت مردم است، دست يابد.
سرهنگ جعفري خيرخواه اعتمادسازي را مهمترين راهبرد نيروي انتظامي در دستيابي به امنيت اجتماعي عنوان نموده و اظهار داشت: اعتماد سازي با تلفيقي از سرمايه هاي مالي و انساني و پشتيباني لازم، راه رسيدن به امنيت اجتماعي وكاهش آسيب ها اجتماعي است.
سرهنگ خيرخواه تلاش و هزینه پلیس برای برقراری امنیت را نشان از همت والای نیروی انتظامی برای تحقق خواسته جامعه اعلام کردو افزود: پلیس موفقیت خود را در رضایت مردمی می داند.
وي بستر های ایجاد و تامین امنیت در جامعه را گسترده خواند و خاطرنشان كرد: امنیت در سیر تعاملی یک جامعه تحقق خواهد یافت و هرچه این تعاملات تخصصی تر و آگاهانه تر باشد، امنیت پایداری را در جامعه شاهد خواهیم بود.
معاون اجتماعي پليس گيلان با اعلام آمادگي پليس براي تامين امنيت هئيت هاي  مذهبي در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني، بيان داشت: پليس با آماده باش كامل در دهه اول محرم به عاشقان و عزاداران حسيني خدمت رساني مي نمايد.
وي در ادامه تغییر رفتار و دوری از موازین ديني و اخلاقی را نشان از تحت تاثیر قرار گرفتن هجمه دشمن دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه هجمه های دشمن همه سویه است، کنترل و حساسیت بیشتری از ما مورد نیاز است.
معاون اجتماعي پليس گيلان در پايان از نمازگزاران و متولیان محافل مذهبی خواست، با پليس و همياران محرم همكاري لازم را داشته و در هنگام حركت دستجات عزاداري طوري تردد نمايند تا معضل ترافيكي براي خودروهاي عبوري و امدادي ايجاد نشده و از علايم هشدار دهنده و شب نما براي جلوگيري از تصادفات احتمالي در هئيت هاي عزاداري استفاده كنند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *