استان 18 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستورات استاندار گیلان برای رسیدگی به مشکلات مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی تربیت پذیر لنگرود

به گزارش آفتاب شمال : استاندار گیلان  در پی بازدید سرزده از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی تربیت پذیر شهید محمدپور در لیلاکوه لنگرود، ضمن اختصاص کمک 200 میلیون ریالی دستوراتی را  برای رسیدگی به وضعیت مددجویان این مرکز صادر کرد.

دکتر نجفی در دستوراتی که به مدیران ذیربط ابلاغ شد تاکید کرد : در نشستی به ریاست معاون هاماهنگی امور عمرانی  و با حضور فرماندار و شهردار لنگرود و مدیرکل بهزیستی مسائل و مشکلات این مرکز به دقت بررسی و راهکارهای لازم ارائه گردد.

استاندار گیلان همچنی خاطرنشان کرد : ضروری است با همکاری نهادهای مختلف و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها، ترتیبی اتخاذ شود تا کمک‌های بیشتری از سوی خیرین به این مرکز اهداء گرددو نوسازی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی مرکز توانبخشی به نحوی که در مدت 2 ماه آینده شاهد تغییرات محسوس و با نشاط در مرکز باشیم صورت پذیرد.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به اینکه تعدادی از معلولان کم توان ذهنی در سطح ابتدایی آموزش پذیر قرار دارند اقدام مشترک بهزیستی و آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی راخواستار شد و به منظور تأمین و خرید البسه و پوشاک برای مددجویان در فصل سرما، مبلغ 200 میلیون ریال اختصاص داد.

استاندار گیلان همچنین با توجه به سختی کار و اهمیت نقش مددیاران مرکز توانبخشی لنگرود  در خدمات رسانی به مددجویان کم توان ذهنی دستور داد در حد توان مساعدت‌های مالی لازم با هماهنگی اعضاء، هیئت مدیره و کمک استانداری به آنان انجام پذیرد.

 گفتنی است دکتر نجفی  روز سه شنبه در بازدیدی  که  بصورت سرزده در فضایی غیررسمی و صمیمی از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی تربیت پذیر لنگرود انجام داد  ضمن عیادت از کودکان ونوجوانان بستری ، با پرسنل و مددیاران این مرکز گفتگو و در جریان چگونگی انجام فعالیت‌ها و مشکلات آنان قرار گرفت.

این مرکز در سال 1360 تاسیس شد و ظرفیت آن 80 نفر است

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *