ورزشی 23 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاراته قهرمانی جهان؛ ۴مدال برنز سهم ایران

به گزارش آفتاب شمال ، سید علی کریمی در وزن 57- کیلوگرم در بخش کومیته نوجوانان درگروه شانس مجدد قرارگرفت و با نتیجه یک بر صفر از سد حریف عربستانی گذشت و به مدال برنز رسید.

وی قبل از این حریفانی از کشورهای بوسنی ،روسیه و آلمان را شکست داد اما به حریف مصری خود باخت و به گروه شانس مجدد راه یافت.

کریمی در این مرحله با شکست حریفی از عربستان به مدال برنز نهمین دوره رقابت های جهانی رده های سنی کاراته که از دیروز در جاکارتای اندونزی آغاز شده دست یافت.  

سارا بهمنیار در وزن 53- کیلوگرم در گروه شانس مجدد با نتیجه پنج بر صفر حریفی از اسلواکی را شکست داد و دومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

بهمنیار پیش‌تر، با حریفانی از کشورهای ماکائو،چین تایپه ،استونی رو به رو شد و با شکست آنها به مصاف نماینده مصر رفت که نتیجه را واگذار کرد

وی برای کسب مدال برنز مسابقات به گروه شانس مجدد راه پیدا کرده بود.  

علی مسکینی در وزن 55- کیلوگرم با پیروزی  9 بر یک مقابل حریفی از مونته نگرو برنزی شد.

وی که حریفانی از بلژیک ،آفریقای جنوبی ،مجارستان را شکست داده بود به رقیب مکزیکی خود با نتیجه  4بریک باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

کاراته کای جوان کشورمان در شانس مجدد حریف اسپانیایی را با نتیجه  3بر 2  مغلوب کرد و برای کسب مدال برنز حریفی از مونته نگرو را با نتیجه 9 بر یک شکست داد و برنزی شد.

کاراته کای کشورمان در بخش کومیته با غلبه بر حریف خود برنزی شد

امیر رضا میرزایی نماینده وزن 61- کیلوگرم جوانان ایران توانست حریف فرانسوی خود را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد و چهارمین مدال برنز را برای کاروان ایران کسب کند.

وی پس از برد چین به ژاپن باخت و در گروه شانس مجدد ایتالیا و دانمارک را با نتیجه مشابه 4 بر صفر شکست داد و در پایان با نتیجه 8 بر صفر حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و بر روی سکوی سوم جهان ایستاد.(خبرگزاری صدا و سیما)

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *