استان 26 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان

به گزارش آفتاب شمال : یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان پیش از ظهر دوشنبه25آبان  و با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، مدیران و مسئولین دستگاههای فرهنگی، اصحاب رسانه، نویسندگان و ناشرین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان برگزار شد.
در ادامه این مراسم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، از این غرفه بازدید و با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفتگو کرد.
حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در این بازدید اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی را شایسته تقدیر دانست و از دست اندرکاران این نهاد در استان گیلان قدردانی کرد.
امیر محمدپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در استان گیلان، حضور در یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان را فرصتی برای ارائه خدمات نوین در کتابخانه های عمومی و نیز برگزاری برنامه های جنبی در این نمایشگاه عنوان کرد.
محمدپور خاطر نشان کرد: علاقه مردم فرهنگ دوست گیلان به کتاب و مطالعه منابع گوناگون، نمایشگاه کتاب گیلان را به یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در کشور تبدیل کرده و اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز با درک این مطلب حضور موثر و پررنگی در این رویداد فرهنگی دارد.
وی برگزاری گپ و گفت شعر طنز، گفت و گوی ویژه و کارگاه خاطره نویسی با حضور اکبر اکسیر، رضا امیرخانی و سردار گلعلی بابایی را بخش از برنامه های جنبی این اداره کل در نمایشگاه کتاب گیلان عنوان کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه از کلیه علاقمندان به مطالعه و کتاب، برای بازدید از غرفه این اداره کل در نمایشگاه کتاب گیلان دعوت کرد.
گفتنی است در بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد احمدی پور و فیروز فاضلی وی را همراهی کردند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *