ورزشی 26 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ،ایران ۱ گوام ۰

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ؛ تیم ملی فوتبال کشورمان با لباس‌های یکدست سفید برابر تیم گوام که با لباس‌های قرمز و سورمه‌ای در این دیدار حاضر شدند صف‌آرایی کردند. قضاوت این دیدار برعهده هو وای سینگ از هنگ‌کنگ به همراه کمک‌های هنگ‌کنگی است. فونگ هی لاو از هنگ کنگ داور چهارم این مسابقه است.

علیرضا بیرانوند، عزت الله پورقاز، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد، آندارنیک تیموریان، اشکان دژاگه، مهدی ترابی در ترکیب ابتدایی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفتند و مقابل تیم ملی فوتبال گوام به میدان رفتند.ابتدای مسابقه، شوت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به سمت دروازه‌بان گوام روانه شد.در دقیقه 8 این مسابقه اشکان دژاگه از سمت راست زمین توپی را با هدف پاس به سمت دروازه تیم گوام ارسال کرد که مهدی طارمی نتوانست به خوبی از فرصت پیش آمده بهره لازم را ببرد و به این ترتیب نخستین حمله جدی ایران بی حاصل ماند.

در دقیقه 12 مسابقه مهدی طارمی با پاس عمقی مهدی ترابی موفق شد دروازه‌ تیم ملی فوتبال گوام را باز کند.

در دقیقه 13 بازی، کریم انصاری فر صاحب موقعیت شوت زنی مقابل دروازه گوام شد که این ضربه با برگشت دفاع مدافعان حریف همراه شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از این مسابقه با 11 امتیاز در صدر گروه چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه و انتخابی جام ملت های آسیا  قرار دارد.

براساس آخرین رنکینگ فیفا تیم ایران در رده 43 و گوام در رده  155 قرار دارند. تیم گوام در دیدار رفت  0 – 6 مغلوب تیم ایران شد اما در دیدارهای خود که میزبان بوده است نتایج خوبی گرفته است. گوام با هدایت گری وایت مربی انگلیسی خود در زمین خود مقابل هند و ترکمنستان به پیروزی رسیده و برابر عمان به تساوی دست یافته است.

گوام جزیره ای است در اقیانوس آرام غربی با مساحت 541 کیلومتر مربع و جمعیت بیش از 160 هزار نفر و مرکز آن شهر هاگاتینا است و با کشورمان 6 ساعت و 30 دقیقه اختلاف زمان دارد. ( صدا و سیما )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *