اجتماعی 01 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است

حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امروز قدرت بسیج و شکست نا پذیری آن برای همه به ویژه سران استکبار اثبات شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، مراسم کلنگ زنی احداث پایگاه بسیج کارگری شهرک صنعتی شفت با حضور سردار کاظم پور جانشین سپاه قدس گیلان و فرماندهان بسیج کارگری و بسیج مهندسین صنعتی استان برگزار شد .

طهمورث لاهوتی اشکوری ضمن گرامی داشت هفته بسیج به اهمیت این موضوع پرداخت و اذعان داشت : امروز قدرت بسیج و شکست نا پذیری آن برای همه به ویژه سران استکبار اثبات شده است.

وی در ادامه بیان داشت : تفکر بسیج یک ارزش است و نقش آن در خنثی کردن نقشه ها و حربه های دشمن بسیار موثر و کارساز بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بسیج را مایه افتخار و عظمت نظام دانست و گفت: دشمنان از شجاعت های بسیجیان هراس دارند و این نیروهای مخلص ، عامل اقتدار کشورمان در مقابل کفر واستکبار هستند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان به عظمت ، اقتدار و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت : این پیشرفتها نتیجه ایثارگریها و رشادتهای بسیجیان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می باشد و بسیجیان همواره پشت سر ولایت حرکت میکنند و موفقیت های امروز ایران اسلامی مرهون تفکر بسیجی است .

وی در پایان بیان داشت : ایجاد پایگاه‌های بسیج در شهرک‌های صنعتی ظرفیتی تأثیرگذار در پیشبرد اهداف تعریف شده است.

سردار کاظم پور ضمن بازدید از شهرک صنعتی شفت و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک به بیان اهمیت صنعت در استان پرداخت و بیان داشت : صنعت عامل مهمی در توسعه اقتصادی کشور می باشد و شهرک های صنعتی با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت های شغلی جدید، بر رشد اقتصادی اثر می‏گذارند و می بایست که واحدهای صنعتی مستقر در آنها به شکل جدی مورد حمایت قرار بگیرند . ا

و همچنین افزود : یکی از مهم‌ترین اصول اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت و تولیدات داخلی است.

سردار کاظم پور در خصوص اهمیت و هدف از ساخت پایگاه بسیج کارگری در شهرک های صنعتی بیان داشت : وجود پایگاه بسیج در شهرک‌های صنعتی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در مسائل مختلف از جمله تأمین امنیت نقش موثری ایفا کند.

جانشین سپاه قدس گیلان در همین راستا بیان داشت : افتخار ما این است که برای حل مشکلات جامعه کارگری قدمی برداریم و ماهیت بسیج کارگری نیز این است که محل اعتماد و رجوع مردم باشد .

وی در پایان با گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است، تصریح کرد: گسترش اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی وظیفه اصلی بسیج، برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است ، باید فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی در جامعه زنده بماند ، حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است .

Upimg11222015030701.JPG

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *