استان 14 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه‌اندازی 40 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به تاثیر تامین منابع مالی در پیشرفت سریع پروژه‌ها اظهار کرد: تسریع در تامین منابع مالی برای ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

وی حمایت از صنایع کوچک را مهم عنوان کرد و افزود: اختصاص تسهیلات برای سرمایه در گردش و تجهیز صنایع از طریق بانک‌ها در توسعه واحدهای تولیدی تاثیرگذار است.

لاهوتی با بیان اینکه یک‌هزار و 700 هکتار نواحی صنعتی در گیلان وجود دارد، تصریح کرد: یک‌هزار هکتار از عرصه‌های مذکور در استان پراکنده است و 700 هکتار به طور متمرکز در شهرک صنعتی سفیدرود وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ظرفیت اشتغال شهرک صنعتی سفیدرود رشت را 25 هزار نفر خواند و بیان کرد: در فاز نخست 150 قرارداد با واحدهای متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی سفیدرود رشت مبادله شده است.

وی از راه‌اندازی 40 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت تاکنون خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی و ساخت‌وساز واحدهای مذکور قابل قبول است.

لاهوتی با اشاره به راه‌اندازی واحد نئوپان شهرک صنعتی سفیدرود رشت تا پایان امسال، اظهار کرد: 350 نفر به طور مستقیم در واحد مذکور مشغول به‌کار می‌شوند، ضمن اینکه فاز دوم واحد نئوپان شهرک صنعتی سفیدرود رشت سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به احداث واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده تعداد 150 نفر در واحدهای در حال احداث مذکور مشغول به‌کار می‌شوند.

وی برخی از مزایای فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی را برشمرد و خاطرنشان کرد: پرداخت نقد و اقساط حق انتفاع و بهره‌برداری از مزایای صنعت‌گران، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان است.

لاهوتی به بخشودگی اقساط واحدهایی که زودتر از زمان پرداخت اقساط خود در شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسند، اشاره کرد و گفت: معافیت مالیاتی ماده 132 قانون مالیات‌ها، مستثنی بودن از قوانین شهرداری‌ها و نیاز نداشتن به اخذ مجوزهای جداگانه از اداره‌ها و سازمان‌ها از دیگر مزایای استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان است.

Upimg12032015114756.JPG

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *