ورزشی 03 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فردا؛ آغاز لیگ برتر جودو

به گزارش  پایگاه آفتاب شمال به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا ، شب های گلوبندک ، پالایش گاز ایلام ، پاس قوامین ، علی حیدر ، ثامن الحجج خراسان رضوی ، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه عالی چناران در یک گروه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

هفته نخست این مسابقات فردا در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که تیم ها سه بار به روی تاتامی خواهند رفت.

در مرحله نخست، پاس قوامین به دیدار ثامن الحجج خراسان رضوی می رود ، دانشگاه عالی چناران با نفت مسجد سلیمان پیکار می کند ، پالایش گاز ایلام به مصاف شبهای گلوبند می رود و دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و علی حیدر هم برابر هم صف آرایی می کنند.

مرحله دوم از هفته نخست این رقابتها با دیدار دانشگاه عالی چناران و ثامن الحجج خراسان رضوی آغاز می شود. پالایش گاز ایلام برابر پاس قوامین صف آرایی می کند ، قرارگاه خاتم الانبیا به دیدار نفت مسجد سلیمان می رود و علی حیدر هم با شبهای گلوبندک پیکار می کند.

در مرحله سوم نیز پالایش گاز ایلام به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی می رود، دو تیم قرارگاه خاتم الانبیا و دانشگاه عالی چناران برابر هم صف آرایی می کنند، علی حیدر با پاس قوامین مبارزه می کند و شهبای گلوبندک هم به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *