اجتماعی 06 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بذرپاش در اخطار قانون اساسی: موضوع آلودگی هوا مهمترین مسئله کشور شده است

به گزارش پایگاه آفتاب شمال به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: اخطار بنده در رابطه با اصل 50 قانون اساسی است که حفاظت از محیط زیست و مقابله با آلودگی هوا را مسئولیت سازمان حفاظت از محیط زیست می داند، است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبی امروز مطرح شده است اما به نظر بنده مهمترین مسئله آلودگی هوای تهران و کلان شهرهای ایران است. نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نمی توانند نسبت به موضوع آلودگی هوا بی تفاوت باشند.

وی در ادامه گفت: اینکه ما به کارهای روزمره خود ادامه بدهیم و نسبت به موضوع آلودگی هوا بی تفاوت باشیم صحیح نیست. اصرار دولت به تعطیل نکردن مدارس اقدام صحیحی نیست. اینکه کودکان در سنین خردسالی و
در این هوای آلوده به مدرسه می روند اقدام درستی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: متأسفانه مسئولین دولتی مشغول اقدامات دیگری هستند و نسبت به آلودگی هوا  اقدام مناسبی را انجام نمی دهند. آنها می گویند تقصیر بر گردن دولت گذشته است ولی باید ما به عنوان نمایندگان مجلس نسبت به مسائل مختلف واکنش مناسب نشان دهیم.

محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: این اخطار در دستور کار نبود و می شد موضوع را در تذکرات شفاهی و در نطق های میان دستور بیان کرد./   خانه ملت

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *