استان 09 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نمايشگاه صنايع دستي و سوغات گيلان در رشت برپا شد

به گزارش آفتاب شمال : عصر روز يكشنبه‌ي ششم دي ماه امسال همزمان با روز «رشت؛ شهر بارانهاي نقره‌يي» نمايشگاه صنايع دستي و سوغات گيلان در رشت كار خود را آغاز كرد.

   در آيين آغاز به كار اين نمايشگاه كه در منظريه‌ي رشت برپا شد، دكتر سيدمحمدعلي ثابت‌قدم شهردار رشت، برخي از اعضاي شوراي اسلامي كلانشهر رشت، عليرضا قانع مدير عامل سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت، مديران شهري و جمعيت پرشماري از مردم و شهروندان حضور داشتند.

   در اين نمايشگاه آثار و محصولات دست‌ساخته‌ي هنرمندان استان گيلان در زمينه‌هاي مختلف صنايع دستي در بيش از ۲۰ غرفه براي  مردم عرضه شد.

   عليرضا قانع درباره‌ي انگيزه‌ي برپايي اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه همزمان با دومين روز از «هفته‌ي رشت» بر پا شده و تا روز دوازدهم دي ماه كه «روز رشت» نامگذاري شده است، پذيراي علاقه‌مندان خواهد بود.

   مدير عامل سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت حمايت از هنرمندان گيلاني و معرفي صنايع دستي استان گيلان و به ويژه شهر رشت به مكردم و گردشگران را از ديگر دلايل برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و سوغات گيلان برشمرد.

   وي از شهروندان رشتي خواست تا براي حمايت از هنرمندان صنايع دستي به بازديد و خريد از اين نمايشگاه بپردازند.

   قانع تاكيد كرد: يكي از برنامه‌هايي را كه سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري كلانشهر رشت دنبال مي‌كند، حمايت همه جانبه‌ از هنرمندان بخش صنايع دستي و هنرهاي سنتي و بومي است كه به بهانه‌هاي مختلف انجام مي‌شود.
 
 
 
 
 
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *