استان 20 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرصت شرکت در جشنواره «روجا» تمدید شد

 

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، سیدوحید فخرموسوی با اعلام این خبر افزود: موسسه فرهنگی و هنری صبح قلم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هدف  ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، اقدام به برگزاری اولین چشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر رشت نموده است.

وی ابراز کرد: به دلیل اهمیت نقش زنان در خانواده و با عنایت به اینکه لزوم متناسب سازی پوشش های اجتماعی بر اساس سبک زندگی اسلامی – ایرانی، گسترش برندها و الگوهای مد پوشش اسلامی – ایرانی برای بانوان، حفظ امنیت و سلامت روانی افراد، خانواده و اجتماع در جهت بهبود و اعتلای نظم اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده ضروری به نظر می رسد.

فخرموسوی ادامه داد: به همین منظور، جشنواره مذکور در بخش های رقابتی (شامل طراحی پوشش اجتماعی و طراحی پارچه)، نمایشگاه و مسابقه عکس «زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی» برگزار می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جوایز نفیس بخش های مختلف این جشنواره، تصریح کرد: آثار برگزیده به صورت نمایشگاهی متمرکز در ایام ا… دهه فجر ٩٤ در سالن یادگار امام رشت در معرض دید شهروندان قرار گرفته و به تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندان جهت مشاهده فراخوان و اطلاع از مقررات و شاخص های جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/roja و یا سایت موسسه صبح قلمبه آدرس http://gil-mod.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ٣٣٢٦٢٦٤٤ و ٣٣٢٣٢٩٣٩ تماس حاصل نمایند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *