ورزشی 22 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رقابت‌هاي انتخابي المپيک؛ لوزانو: همه رقبا جدي هستند

گزارش آفتاب شمال  ، رائول لوزانو سرمربي تيم ملي واليبال کشورمان که براي ديدن و بررسي مسابقات حريفان ايران در برلين حضور دارد، پس از پايان مسابقات انتخابي المپيک در منطقه اروپا گفت: اين رقابت ها با قهرماني روسيه به پايان رسيد، نتيجه اي که خيلي ها انتظارش را نداشتند.
وي با بيان اينکه روسيه در مسابقات بسيار مهمي عنوان قهرماني به دست آورد، گفت: تيم ملي واليبال روسيه با پيشينه قهرماني المپيک در ليگ جهاني سال 2015 ضعيف ظاهر شد، اما اين تيم امسال در اين مسابقات متفاوت بود.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران درباره ديدار نهايي اين رقابت ها گفت: فرانسه در گذشته از ضعف روسيه بهترين سود را برده بود، اما در اين مسابقه روسيه در حد و اندازه هاي خودش ظاهر شد و نتوانست مقابل روسيه بايستاد.
لوزانو تاکيد کرد: حالا تيم ملي واليبال ايران دو رقيب سر سخت مانند فرانسه و لهستان را در مسابقات انتخابي ژاپن پيش رو دارد و بايد سخت تلاش کنيم تا برابر آنان به پيروزي برسيم. البته نبايد ديگر تيم هاي شرکت کننده در اين مسابقات را نيز دست کم بگيريم. هر تيم براي ما يک رقيب جدي است.
مسابقات واليبال انتخابي المپيک 2016 در منطقه اروپا شب گذشته با قهرماني روسيه به پايان رسيد تا اين تيم سهميه مستقيم المپيک را به دست آورد.
تيم هاي فرانسه و لهستان نيز با کسب عنوان هاي دوم و سوم سهميه حضور در مسابقات انتخابي ژاپن که ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود، به دست آوردند.( صدا و سیما )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *