استان 22 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مساعدت در اتمام ساختمان نيمه كاره خانه سالمندان و آسايشگاه معلولين و سالمندان توسط شهردار رشت

 
به گزارش آفتاب شمال : صبح دوشنبه شهردار رشت به همراه مهندس صابر رئيس عضو شوراي اسلامي شهر رشت ، فاطمه قديمي مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ،طيبه بينا مدير سلامت در خانه سالمندان و آسايشگاه معلولين رشت حضور يافت .

در اين بازديد شهردار ضمن ديدار از سالمندان و معلولين اين مكان  تصميماتي  در خصوص وضعيت پروژه در حال ساخت در خانه سالمندان و معلولين گرفت.
  
 دكتر ثابت قدم شهردار رشت در اين ديدار با تاكيد بر نياز جامعه به توسعه و ايجاد فضاهاي در شان سالمندان اذعان داشت : ارتقاء كيفي خانه هاي سالمندان كشور نقش به سزايي در ارتقاء  فرهنگ وقف دارد.

شهردار رشت توانمند سازي جامعه را هدف اصلي شهرداري برشمرد و تصريح كرد : خانه سالمندان مكاني است كه بخش عمده اي از مردم جامعه ما به ناگزير پروسه و دوره اي از عمر خود را در اين مكان سپري مي كنند.
 
 
 

 وي در ادامه افزود: امروز انسان مبناي شهرداري و توسعه انسان محور استراتژي اصلي شهرداري رشت است.

 دكتر ثابت قدم ، هدف از حضور خود در خانه سالمندان را كمك در ساخت سريع سازه جديد خانه سالمندان و آسايشگاه معلولين رشت عنوان كرد و گفت: ساختمان  نيمه كاره اين مركز بيش از  ۱۰سال است كه در حال ساخت مي باشد ، لذا با توجه به همراهي مهندس صابر رئيس عمران شورا در اين بازديد شايسته است تا با لحاظ كردن در لايحه بودجه سال آتي  شورا ،  و تخصيص اعتباري جهت اتمام اين پروژه نيمه كاره ، كاري ماندگار از شورا و شهرداري رشت به يادگار بماند.
 
 
شهردار رشت ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل و كاركنان خانه سالمندان و آسايشگاه معلولين رشت يادآور شد : مي توان با كيفيت بخشي كاركنان ، خدمات و ساماندهي خيرين در بهينه سازي فضاهاي اين چنيني گامي بلند برداشت.

مديرعامل خانه سالمندان و آسايشگاه معلولين رشت ضمن خير مقدم به شهردار و هيئت همراه اذعان داشت: تلاش مجموعه شهرداري رشت در برون رفت شهر از حالت مندرس و كهنگي حاكي از تدبير و درايت شهردار و اعضاي شوراي اين شهر است.
 
 
ايوب قديمي آسايشگاه معلولين رشت را اولين آسايشگاه كشور دانست و خاطرنشان كرد: اين آسايشگاه در ۵۰ سال قبل با ظرفيت ۲۰ نفر آغاز به كار كرد،  اما امروز اين مركز با فعاليت ۲۵۰ نفر از پرسنل پر تلاش در سه شيفت كاري مشغول خدمات رساني به حدود  ۶۰۰ نفر سالمند و معلول مي باشد .

وي با قدرداني از شهردار به دليل به روز رساني آسفالت و ايجاد فضاي سبز محوطه آسايشگاه افزود: از آنجايي كه در بسياري از كشور ها امور خانه هاي سالمندان برعهده شهرداري است، بر ماست تا با لحاظ كردن  آسايشگاه در حريم شهرداري در ارائه خدمات به افرادي كه شهروند اين شهر هستند  بيش از پيش كوشا باشيم.

ايوب قديمي با اشاره به تغيير و تحول عظيم در شهر رشت ، ياد آور شد : كمك شهرداري و شوراي شهر رشت در ساخت ساختمان جديد اين مركز مي تواند يكي از ماندگارترين فعاليت هاي اين دوره از شورا و شهرداري رشت باشد.
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *