استان 28 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادارات ما باید از دیوان سالاری پرهیز کنند

به گزارش آفتاب شمال : جلسه  شورای اداری بخشداری کوچصفهان با حضور سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد.

در این جلسه ، سید عیسی مهدوی ، فرماندار شهرستان رشت ، فرجام خوش برجام را تبریک گفت و افزود : انشالله نتایج گسترده و شیرین برجام را خواهید چشید.

وی افزود : دستگیری نظامیان انگلیسی و آمریکایی هم نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد : اکنون در زمینه روابط دیپلماتیک در روز های خوبی به سر می بریم و با رهبری مقام معظم رهبری و برخورد مقتدرانه ملت عزیز ایران ، توانستیم کشورهای بیگانه را ، به همدلی و بشر دوستی تشویق کنیم.

وی خاطر نشان کرد : امروزه که ایران با صلح هسته ای ، اقتدار خود را به جهانیان اثبات نموده است ، کشور هایی مانند عربستان در تلاش بوده اند که این برجام به نتایج خوبی نرسد. نقش مردم در به سرانجام رسیدن این برجام بسیار پرنگ و چشم گیر بوده است.

فرماندار شهرستان رشت ضمن تاکید بر حمایت دولت از طرحهای نیمه تمام عمرانی ، گفت : بعضا سرعت کار بسیار بیشتر شده است و مدیران ادارات حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند تا روند اجرای پروژه ها را تسریع بخشند.

مهدوی افزود : گازرسانی 50 روستا تا سال 1395 به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان رشت ضمن تاکید بر پاسداشت یکصد و بیست وچهار هزار شهید افزود : ما هر چه داریم از برکت خون شهداست.

مهدوی به برگزاری هر چه پررنگ تر و با شکوه تر انتخابات تاکید کرد و در ادامه بیان داشت : صندوق های رای حجتی است بر ای مردم و مردم باید احساس کنند که حقوق شهروندی برای آنها حفظ خواهد شد.

همچنین وی خاطر نشان کرد : اصل هدف ما برای برگزاری انتخابات ، باید بر اساس فرمان رهبری باشد.

در ادامه جلسه ؛ کامبیز یوسفی ، بخشدار کوچصفهان ، ضمن تشکر از یکایک مسئولین ادارات بخش کوچصفهان ، دهه فجر را بر همه مبارک و مفتخر دانست و بر بخش عملیاتی و کار های اجرایی تاکید نموده و اظهار داشت : روند کار باید به خوبی انجام شود و انتظار می رود که همکاری گسترده در این امر محقق شود .

بخشدار کوچصفهان نمونه ای از برنامه های دهه فجر در بخش کوچصفهان را نام برد و نیز افزود : در بخش کوچصفهان انتظار حضوری گسترده و چشم گیر را داریم.

وی در مورد پاره ای از کارهای اجرایی توضیح داد : یکی از کارهای اجرایی ، اسفالت مسیر ویشکاننک به بلسبنه است و مسیر کوچصفهان به لشت نشا نیز جزء مصوبات است که به زودی اجرایی خواهد شد.

یوسفی در ادامه گفت : مسیر روستای کتیک لاهیجان ، به دلیل عبور ماشین های سنگین مشکل دارد و همچنین گاز روستایی کدو سرا ، سالهاست بلاتکلیف مانده و مشکلات آب شرب روستایی آن نیز بسیار حاد شده است.

وی افزود : در جلسات متعدد و پیگیری های خاص که با اداره آبفار داشته ایم ، مقرر شده است که از امکانات شرکت آبفار شهرستان رشت بهره مند شویم.

 بخشدار کوچصفهان خاطر نشان کرد : کمبود اعتبار در زمینه برق رسانی ، بزرگترین مشکلات بخش کوچصفهان است و برای برق رسانی به خیلی از روستاها چهار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

یوسفی از پیشرفت 85 درصدی کار جهاد کشاورزی در طرح تجهیز اراضی که اجرایی شده است خبر داد و گفت : این تجربه برای بار نخست در فصل زراعی شن ریزی در بین مزارع انجام خواهد شد.

وی در ارتباط با بیمه تامین اجتماعی روستایی تصریح کرد : بیمه حوادث روستایی نیز از امکاناتی است که در بخش کوچصفهان فراهم شده است و از دهیاران  خواست که در این باره  اطلاع رسانی کنند.

یوسفی به تلاش مسئولین و کارکنان اداره جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود : تسطیح سازی یک هزار و 100 هکتار اراضی ، در حال انجام است که  حدود 700 هکتار آن انجام شده و بقیه در دست انجام می باشد.

وی تعداد 9 روستا را در بخش کوچصفهان فاقد گاز دانست و تصریح کرد : در سال 1395 کلیه این روستاها دارای گاز خواهند شد.

وی در پایان از آموزش پرورش بابت برگزاری بدون حاشیه امتحانات در بین 7 هزار دانش آموز و همچنین انجام کارهای فرهنگی مانند اعزام دانش آموزان به راهیان نور که به خوبی صورت گرفت ، تقدیر و تشکر نمود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *