استان 08 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار شهرستان رشت گفت : یکی از نکات مهمی را که دولت تدبیر امید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال میکند امر به معروف می باشد

به گزارش آفتاب شمال : فرماندار شهرستان رشت جلسه را با تبریک ایام پیشرو و نزدیک شدن به 12بهمن شروع کرد و ورود با برکت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را یک روند و تغییرات بزرگ  در تاریخ نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا دانست.

وی در ادامه با آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید که به برکت خون شهدا توانست در روابط بین الملل و در عقلانی کردن بسیاری از ادبیات رفتاری وکاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر بلند باشد.

ایشان در ادامه گفتند به امید حق تعالی این توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها به نفع کلیه نظام با رهبری ،رهبر عزیزمان ادامه داشته باشد و به نفع جمهوری اسلامی ایران وبه نفع مسلمین دنیا بهره گیری شود.

مهدوی گفت : یکی از نکات مهمی را که دولت تدبیر امید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال میکند امر به معروف می باشد و ادبیات رفتاری که در فرهنگ اعتدال و نگاه اعتدالی بر موضوع امر به معروف است که رهبربارها تاکید بر حدود وسطوح امر به معروف داشتتند یاد کرد که ما بعنوان یک مدیر یا مسئول یا کارمند در چه سطحی وتا چه زمانی  موظف به امر به معروف هستیم.

فرماندار شهرستان رشت خداوند راکه بالاترین عامل امر به معروف است وهر آنچه خیر بشر است معروف دانست وگفت: سخنان و حرکات ائمه هم امر به معروف است واز سخنان و زندگی رهبر و امام راحل بعنوان امر به معروف یاد کرد

 وی در ادامه از رفتارهای که در یک سازمان یا اجتماع رخ می دهدگفت:که ما باید چگونه با افراد برخوردکنیم که فرد احساس نکند نگاه برتر نسبت به او داریم.باید در شرایط برابرباشیم.

وی در ادامه به شورای امر به معروف گفت که شما یک وظیفه درونی و همگانی نسبت به همگان دارید و یک وضیفه ستادی با ادارات دیگر  و همکاران  که باید با آنها ارتباط نزدیک برقرار کنید و پیوندهایی بین شما برقرار شود و اجرایی کردن دستورالعمل های گرفته شده در شورای امر به معروف باید از طریق دبیرخانه شورای امر به معروف شهرستان به ادارات شهرستان ابلاغ گردد.

ایشان در پایان گفت : یکی از کارهای خوب دیگر این است که اکنون امر به معروف یک قانون شده است که قبلا اینگونه نبوده و بعنوان وظیفه تکلیفی و شرعی انجام میگرفت ولی اکنون آنهای که ابلاغ رسمی دارند یک پشتیبان قانونی هم دارند که در برابر مشکلات حقوقی از عامرین به معروف حفاظت میکند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *