استان 22 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش عملکرد فرمانداری رودسر در دهه مبارک فجر

آفتاب شمال

 

به گزارش آفتاب شمال ، فرمانداری شهرستان رودسر ؛ در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 22 پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی بخش رحیم اباد با حضور فرماندار ، امام جمعه بخش رحیم آباد و مسئولین ادارت شهرستان و بخش به بهره برداری رسید .

در ابتداء پروژه آسفالت خیابان جعفرسرا در شهر رحیم آباد به مساحت ۴۸۸۰ و با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال به صورت نمادین از ۹ پروژه دیگر شهرداری رحیم آباد اقتتاح شد.

در ادامه یک مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودسر در شهر رحیم آباد به متراژ ۴۸ متر و اعتبار ۱۸۰ میلیون ریال از محل مقاوم سازی و مشارکت های مردمی به صورت نمادین از ۵ پروژه مسکن مددجوی بخش رحیم آباد به بهره برداری رسید.

 

همچنین یک طرح گازرسانی در روستای سی سرا بخش رحیم آباد به طول ۱۶۰۰ متر لوله گذاری و با اعتبار ۱ میلیاردو ۵۶۰ میلیون ریال به صورت نمادین از ۳ پروژه دیگر گازرسانی افتتاح شد و ۳۱ خانوار در روستای سی سرا از نعمت گاز بهره مند شدند.

در گام بعدی یک طرح توسعه ای و پایداری شبکه برق بخش رحیم آباد در پروژه مسکن فرهنگیان شهر رحیم آباد به صورت نمادین از ۷ پروژه دیگر با اعتبار ۱ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید

 

همچنین پروژه سنگ فرش روستای آزارکی بخش رحیم آباد در قالب طرح هادی بنیاد مسکن شهرستان رودسر با اعتبار ۲ میلیاردو ۱۵۰ میلیون ریال و با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر گفت : در ایام ا… دهه مبارک فجر 147 پروژه با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان در شهرستان رودسر به بهره برداری خواهد رسیدکه از این تعداد 22 پروژه با اعتبار 20 میلیارد تومان متعلق به بخش رحیم آباد می باشد . ( اختصاصی آفتاب شمال )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *