سیاسی 23 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جلسه توجیهی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان رشت

به گزارش آفتاب شمال : ظهر جمعه جلسه توجیهی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان رشت ،معاون پیشگیری جرائم اداره کل دادگستری استان ، معاون دادستان شهرستان رشت و داوطلبان تایئد صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان رشت برگزار گردید باید ها و نبایدهای انتخابات گفته شد.

در ابتدا علی وارسته جانشین حوزه انتخابیه شهرستان رشت گفت: انشاءا… با کمک و همراهی همدیگر در عین قانونمندی و رعایت همه اصول قوانین بتوانیم با اجرای قانون در هفت اسفند شاهدحضور حداکثری مردم و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

سید عیسی مهدوی ریئس حوزه انتخابیه شهرستان رشت با آرزوی توفیق برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: انشاءا… بتوانیم در کنار هم انتخابات شکوهمند با سلامت کامل و حماسه ای دیگری در 7 اسفند را داشته باشیم.

وی انتخابات این دوره را با ویژگی خاصی نسبت به دوره های گذشته برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و رهنمودهای مقام معظم رهبری را که بسیار” تاکید نمودند به حضور در انتخابات چه درمعرض انتخاب قرار گرفتن وچه حضور پای صندوق ها”را که بتوانیم یک نقطه عطف تاریخی دیگری با حضور حماسه ی مقتدرانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور رقم بزنیم.

ایشان آغاز این روند انتخابات را نیازمند به احترام متقابل ،رعایت قانون و حدود قانون دانست و گفت: اگر مفاد قانون در همه مراحل رعایت شود انشاءا… لحظات بسیار خوبی را در کنار هم خواهیم داشت.

وی رعایت قانون و هم رعایت حق الناس را برای داوطلبین یک وظیفه دانست تا بستر مناسب ، بدون هیچگونه تبعیض بین کاندیداها فراهم شود وگفت در مقابل انتظار داریم از کاندیداهای محترم تا با رعایت قانون در عرصه تبلیغات ، ستادها و رفتار قانونمند به ما کمک کنند تا انتخابات بدون حاشیه و حضور گسترده مردم را داشته باشیم.

در پایان هرکدام از کاندیداها سوالات خود را در خصوص روند اجرای تبلیقات و… بیان نمودند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *