استان 27 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهردار رشت : سلامت ركن اساسي زندگي است

  در حاشيه اين ديدار شهردار و رييس كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر رشت با دكتر امير علوي مديرعامل مركز دانشگاهي رازي رشت پيرامون موضوعاتي در راستاي ترويج فرهنگ اهدا عضو و وقف به بحث و گفتگو پرداختند .

به گزارش آفتاب شمال : دكتر ثابت قدم با اشاره به اهميت فعاليت پرستاران اظهار داشت : امروز كه روز ميلاد بزرگ بانوي صبر و بردباري حضرت زينب كبري (س) مي باشد ، شايسته است تا اين روز خجسته را به جامعه پرستاري كشور علي الخصوص پرستاران معزز بيمارستان هاي رشت تبريك گفت .

   دكتر ثابت قدم پرستاري و سلامت را ركن اساسي زندگي خواند و تصريح كرد : با توجه به اينكه استان گيلان و شهرستان رشت كهن ترين استان شهر و كشور مي باشد اما در حوزه بهداشت و سلامت آنچنان كه شايسته است كار چنداني صورت نگرفته لذا جا دارد تا با قرار دادن سلامت در سبد فكري افراد جامعه گامي مهم در حوزه سلامت زندگي افراد برداشت .
  
وي در ادامه با اعلام همكاري شهرداري رشت در راستاي فرهنگ سازي سلامت خاطر نشان كرد : با توجه به راه اندازي سراي محلات در سطح شهر رشت شهرداري اين آمادگي را دارد تا با كمك دانشگاه علوم پزشكي اقدام به برگزاري كلاس هاي آموزشي در زمينه ترويج بهداشت و حفظ سلامت جامعه نمايد .

دكتر ثابت قدم در خصوص ترويج فرهنگ اهدا عضو و وقف خاطر نشان كرد : در بحث مشاركت هاي اجتماعي مي توان با برگزاري همايش هايي با هدف ترويج اهدا عضو در راستاي حساس سازي جامعه گامي بلند برداشت .

 فاطمه شيرزاد رياست كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر رشت ضمن تبريك ولادت با سعادت حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار اظهار داشت : بدون ترديد شغل پرستاري از مشاغل سخت و پرستاران پر تلاش به لحاظ روحي ، معيشتي و استخدامي با مشكلات عديده اي روبرو هستند و متاسفانه قانون كاهش ساعت كاري پرستاران در استان اجرايي نشده است .
  
رياست كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي اسلامي شهر رشت در ادامه افزود : حضرت زينب كبري (س) با از خود گذشتگي و ايثار نشان داد كه همواره در راه دفاع از ولايت و حفظ ارزش هاي ديني استوار بوده و الگويي براي همه زنان جهان است .
  
وي در ادامه خاطر نشان كرد : اميد است مسئولين نگاه ويژه اي به اين قشر داشته باشند و بيش از پيش در حل مشكلات و دغدغه هاي معيشتي آنان كوشا باشند  .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *