خواندنی ها 19 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: هر عضو هیات علمی باید برنامه توسعه فردی داشته باشد

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک ‘گفت : هر عضو هیات علمی یک سرمایه برای دانشگاه محسوب می شود و جهت استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه،  باید برنامه توسعه فردی  داشته باشد.
به گزارش آفتاب شمال : دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح شنبه در جمع اعضای هیات علمی حاضر در کمیته آموزشی ( کمیته بسته های آموزشی تحول – ابلاغی از سوی وزارت بهداشت)، گفت: هر عضو هیات علمی یک سرمایه برای دانشگاه محسوب می شود و جهت استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه هر عضو  باید یک برنامه توسعه فردی  داشته باشد.
وی تصریح کرد: پتانسیل ها ی دانشگاه در حال حاضر به  خوبی شناسایی نشده است و برای بهبود شاخص ها باید ظرفیت ها به درستی  شناسایی شوند.
دکتر یوسف زاده با تاکید به داشتن یک برنامه جامع و توجه به مقوله یکسان سازی ،   افزود: باید واقعیت نگر باشیم تا فرصت های پیش رو را به درستی مدیریت نماییم و از موازی کاری فعالیت ها بپرهیزیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان تاکید کرد: با وسعت دید و بینش ، ارزش گذاری های سازمانی  درست تر انجام می شود و این مهم می تواند  ضمن مدیریت انرژی کارکنان، بهبود مستمر فرایند ها را نیز به دنبال داشته باشد.
گفتنی است ؛ در این جلسه   اعضای هیات علمی مسوول بسته های تحول آموزشی به ارایه گزارش عملکرد و فعالیت های خود در خصوص  بسته مورد نظر پرداختند.  

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *