سیاسی 29 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محسنی اژه ای مطابق قانون با فائزه هاشمی برخورد می‌شود

به گزارش آفتاب شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت اسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره اعلام جرم علیه فائزه هاشمی به واسطه دیدار با اعضای فرقه ضاله بهائیت افزود: این کار بسیار زشت و قبیح بود.
وی گفت: تا آنجا که من رصد کردم بسیاری از مردم، مراجع تقلید، علما و حتی پدر ایشان این کار را تقبیح کردند.
وی افزود: زشت تر از این کار این است که بعد از همه این تقبیح‌ها و اینکه پدر ایشان به وی سفارش کردند که کارشان را جبران کنند وی عذرخواهی نکرد و حقیقتا جای تأسف دارد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی هر جرمی که اتفاق بیافتد در نوع خود آن را دنبال می‌کند و با این امر هم مانند سایر موارد به صورت مقتضی و طبق قانون و براساس آنچه که قانون معین کرده رفتار می‌شود. صدا و تصویر دارد

محسنی اژه ای :امروز دوست و دشمن قائل به قدرتمندی ایران هستند
معاون اول قوه قضائیه: امروز دوست و دشمن قائل به قدرتمندی ایران هستند و بر همین اساس این همه توطئه می کنند و ایران هراسی راه می اندازند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تبریک ایام شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به فضل پروردگار از امنیت و اقتدار مثال زدنی برخوردار است و همه ما و همه دنیا می دانند که در سایه امنیت است که می شود زندگی آرام داشت.
وی ادامه داد: در سایه امنیت است که می شود رشد و توسعه همه جانبه داشت و شکوفا شد و به کمال رسید.
محسنی اژه ای با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از امنیت کامل بالا و بالایی برخوردار است، گفت: جا دارد عوامل این امنیت و اقتدار را بشناسیم و در حفظ این علل و عوامل تلاش کنیم و همه قدرشناس برقرار کنندگان این امنیت و اقتدار باشیم.
وی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم امنیت و اقتدار در کشور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: نیروهایی که شبانه روز با مجاهدت و تلاش و ایثار و با تحمل همه رنج ها و سختی ها و سخن های افراد ناملایم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در همه عرصه ها با تیزبینی خاص مسائل را رصد و تمهیدات را برای دفع هرگونه شری از این کشور و ملت تلاش می کند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: نیروهایی که با ایمان ، روحیه جهادی و ولایتمداری به خوبی از تمامیت ارضی ، منافع ملی و جان و مال مردم حراست می کنند.
وی افزود: امروز دوست و دشمن قائل است به اینکه ایران قدرتمند است و بر همین اساس است که این همه علیه ایران توطئه می کنند و ایران هراسی راه می اندازند.
محسنی اژه ای ادامه داد: اگر ایران یک کشور ضعیف و عقب مانده و برای مستکبرین بی خطر بود به این همه فشار و نقشه علیه ایران نیازی نبود.
وی گفت: این همه فشاری که علیه ایران وارد می کنند می دانند ایران در چه موقعیتی است و به خوبی می دانند که ایران می تواند در معادلات منطقه و جهان تأثیرگذار باشد.
معاون اول قوه قضائیه در ادامه گفت:‌ اگر ایران کشوری بود که نمی توانست از منافع و اسلام ناب خود دفاع کند و کشوری بود که دست ایادی به ثروت آن کوتاه نبود مسلماً به این همه تلاش نیاز نبود و نیاز نبود که استکبار یک جبهه واحد از شیاطین علیه ایران درست کند.
وی افزود: اگر کشوری می خواهد در همه ابعاد مستقل بماند ، پیشرفت کند و عزت خود را حفظ کند و تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد منافع خود را براساس اقتضائات تعیین شده پیش ببرد و قدم بردارد این اقتدار را باید حفظ کند.
محسنی اژه ای گفت: در کنار این همه افتخارات و عظمت شاهد هستیم برخی افراد دون صفت و کسانی که مطامع دنیا همت و هدف آنهاست از داخل کشور به دشمنان گرا می دهند که به این کشور و ملت لطمه بزنید.
وی ادامه داد: یک روز به بهانه حقوق بشر و یک روز به بهانه های دیگر به دشمن گرا می دهند که شما می توانید از این زوایا برای ضربه زدن علیه ایران استفاده کنید.
معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: (حالا به چه کسی گرا می دهند) به آمریکایی های جنایتکار و متجاوزکاری که تمام تلاششان علیه حقوق بشر و ضد حقوق بشر است.
محسنی اژه ای ادامه داد:‌ یک روز گرا می دهند که شما می توانید به بهانه مسائلی که حق مسلم ایران است در بحث هسته ای علیه ایران تحریم ایجاد و یا تحریم ها را تشدید کنید.
معاون اول قوه قضائیه افزود: خیلی جای تأسف است که کسی چشم خود را ببندد و این امنیت را نبیند و یا برای رسیدن به مطامع دنیا و یا عقده گشایی با دشمن همصدایی کند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *