استان 06 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آئین افتتاح 447 پروژه مخابراتی در شرکت مخابرات استان گیلان برگزار شد

 

    به گزارش آفتاب شمال : به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و تقارن آن با نیمه شعبان میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر،آئین بهره برداری از 447 پروژه  مخابراتی در حوزه دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت با حضور استاندار معزز و جمعی از نمایندگان محترم مجلس نهم و دهم شورای اسلامی , مهندس وصلی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و همچنین جمعی از مدیران استانی، در سالن همایش های شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.
ابتدا مهندس خضردوست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و  گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته ارتباطات گفت:این تعداد پروژه با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت مخابرات گیلان افتتاح میشود .
ایشان در ادامه اظهار داشت : در عید غدیر قول داده بودیم تا در افتتاح بعدی سایر شهرهای گیلان از نسل سوم تلفن همراه بهره مند شوند که خوشبختانه این امر محقق شده و امیدواریم با حضور مهندس وصلی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ایشان کمک نمایند تا شهرهای لاهیجان و انزلی نیز از خدمات 4G بهره مند شوند.
ایشان در ادامه افزود:پروژه های مذکور با اعتبار بالغ بر یک هزار و 165 میلیارد ریال افتتاح شده است . وی از افزایش ضریب نفوذ دیتا خبر داد و تصریح کرد امروز ایجاد مسیر پروتکشن (مسیر دوم) فیبر نوری آستارا – چابکسر به طول 310 کیلومتر به بهره برداری  می رسد.
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به همدلی و همزبانی بخش خصوصی و نمایندگان در سال گذشته گفت:نمایندگان مجلس نهم در 4 سال گذشته یار و یاور مخابرات گیلان بودند.
در ادامه این همایش رئیس مجمع نمایندگان استان مهندس جعفرزاده طی سخنانی با قدردانی از زحمات ویژه مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان در افتتاح 447 پروژه مخابراتی در چنین ایام مبارکی و در سال اقتصاد مقاومتی گفت:شاهد حرکت بزرگ در جهت توسعه استان هستیم.
دکتر نجفی استاندار گیلان با تقدیر از همه مدیران و زحمتکشان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:جز همدلی و همراهی از این عزیزان چیزی ندیدم و امروز هم خوشحالم که بهانه ای شد جهت تقدیر و تشکر از این عزیزان
استاندار گیلان از مهندس خضردوست ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران و نیروهای پشتیبان شرکت مخابرات به جهت استفاده از نیروهای متخصص بومی و دلسوز تشکر و قدردانی نمود و افزود: حجم سرمایه گذاری در بخش های اینترنت ، اینترانت و دیتا قابل توجه است .
دکتر نجفی با اشاره به حرکت های موفقیت آمیزی که در بخش فیبر نوری ، پهنای باند در استان صورت گرفته است گفت:با توجه به این که تمام روستاهای استان قطب گردشگری هستند و به اندازه دو برابر جمعیت استان  مهمان داریم ،تقاضا داریم مدیران عالی شرکت مخابرات ایران امکاناتی را به گیلان منتقل کنند تا بهره کشوری ببرند.
مهندس وصلی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ابتدا با اشاره به تاریخچه پیدایش تلفن در جهان به نیاز جامعه امروز به فناوری مدرن و پیشرفته پرداخت و اظهار داشت: در ترکیب جدید هیئت مدیره مخابرات ایران، چشم انداز 5 سال آینده شرکت ، پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال در کلاس جهانی دانست  و افزود : برنامه های مخابرات ایران با اولویت 1 ساله و 2 ساله و 5 ساله با 26 آیتم در دست تدوین و ابلاغ به سایر استان ها می باشد .
وی جایگاه همراه اول را در بین 57 اپراتور کشورهای آسیایی جنوبی اول دانست و در حوزه تلفن ثابت با اشاره به جایگاه شرکت مخابرات استان گیلان ، ضریب نفوذ تلفن ثابت را 44/2 و از نرم کشوری بالاتر دانست . ایشان با تشکر از اقدامات مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان ، این شرکت را از نظر مدیریتی مجموعه ای منسجم دانست و با توجه به روحیه مثبت ایشان ،آرزوی ادامه این روند رو به رشد را خواستار شد.
در ادامه، 447 پروژه مخابراتی توسط استاندار و مهندس وصلی به صورت ویدیو کنفرانس و ارتباط تصویری با مرکز مخابرات شهرستان رودسر مورد بهره برداری قرار گرفت.
در پایان این مراسم باشکوه ، به تعدادی از برندگان خوش شانس جشنواره وفاداری بهار تا بهاران آشنای اول ، با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است ، در این مراسم به سرکار  خانم  زینب محسنی مبلغ 250 میلیون ریال و 17 نفر نیز جایزه 5 میلیون ریالی اهداء شد

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *