ورزشی 10 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خداحافظی سرمربی تیم بانوان ملوان از دنیای فوتبال

به گزارش آفتاب شمال : مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی دگفت: از دنیای فوتبال خداحافظی کردم تا اهداف خود را در زندگی شخصی دنبال کنم .
وی افزود : در دوران فعالیتم سه دوره قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ، 6 دوره نایب قهرمانی لیگ برتر و یک دوره قهرمانی لیگ منطقه ای و یک دوره عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی پاکستان را به همراه تیم فوتبال بانوان ملوان کسب کردم.
عنوان نایب قهرمانی در مسابقات غرب آسیا به همراه تیم ملی بزرگسالان ، عنوان چهارمی المپیک 2010 سنگاپور به همراه تیم ملی نوجوانان و جوانان، بهترین بازیکن مسابقات بین المللی پاکستان و دو دوره عنوان بهترین مربی بانوان کشور از دیگر افتخارات این ورزشکار گیلانی است.
مریم ایراندوست به همراه تیم ملوان فصل گذشته  نائب قهرمان هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بین 12 تیم شد.
مریم ایراندوست متولد14 بهمن سال 1357 در بندرانزلی است و فوتبال را به طور حرفه ای از23 سالگی زیر نظر پدر خود نصرت ایراندوست سرمربی اسبق ملوان  آغاز کرد.
وی عصرجمعه با انتشار متنی در فضای مجازی به طور رسمی خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرده بود.
در این متن آمده است : با شروع ماه مبارک رمضان ، هم روزه اخلاص  و  هم روزه فوتبال می‌گیرم و همیشه اعتقادم بر این بوده مثبت باشم و نیمه پرلیوان را ببینم پس از آنچه که گذشت انتقاد نمی‌کنم  و همه ناملایمت‌ها را در دلم نگه می‌دارم چون خوب‌هایى هم بودند که مرا حمایت کردند تا همواره باهم و در کنار هم براى موفقیت تیم‌هایم ، ایران ِ اسلامى سرافراز ، ملوانِ بزرگ و شهرم بندر انزلى  قدم بردارم .
در بخشی دیگر از این متن آمده است:  از همه مسئولین دلسوز و فداکار کشور و شهر و همچنین هوادران  که همیشه من ،تیم و باشگاهم را حمایت  کرده اند تشکر می کنم و تیمم را به شما مى‌سپارم ، از گنجینه افتخارات ملوان به خوبى مراقبت کنید و براى قهرمانى در فصل آینده زمان را از دست ندهید.
وی در بخشی دیگری از این متن از حمایت های اصحاب رسانه در طول این سالها  قدردانی کرد و با حلالیت طلبی از شاگردانش نوشت: از این فوتبال کثیف و نابرابر مى‌روم و بمب اطلاعاتم را نمى دانم تا چه موقع  اما روى زمان ساعت شنى مى گذارم.
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *