اجتماعی 10 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل شركت گاز استان گيلان : شورای بسیج باید مبین ارزشها و اهداف انقلابی باشد و در مقابل کمرنگ شدن اهداف و ارزشهای دینی و انسانی انقلاب ايستادگي كند

به گزارش آفتاب شمال ، جلسه شورای بسیج شهید تندگویان شركت گاز با حضور مهندس ظهيري مدیرعامل شركت گاز استان گيلان و دكتر حبیبی رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس استان گیلان در سالن کنفرانس مدیرعامل برگزار شد.

در ابتداي جلسه و پس از تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد، آقای عباسی فرمانده پایگاه ضمن خیر مقدم به حضار، شرح مختصری از عملکرد بسیج را ارائه نمود.

در ادامه مهندس ظهیری ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) ماه رمضان را فرصتی خاص جهت رسیدن به کمال و فیوضات و پذیرش حکمت های الهی برشمردند .

وي با اشاره به نكات مثبت در عملكرد بسیج شركت گفت: شورای بسیج باید مبین ارزشها و اهداف انقلابی باشد و در مقابل کمرنگ شدن اهداف و ارزشهای دینی و انسانی انقلاب ايستادگي كند كه اين امر با تدوين و اجراي یک برنامه منطقی و منظم ميسر خواهد شد.

در ادامه جلسه احکام شورای بسیج با حضور مهندس ظهیري،دکتر حبیبی و مهندس نیکویی (رئیس حراست) به اعضاء اهداء شد و پس از آن کلیپی از عملکرد واحد بسیج به نمایش گذاشته شد.

سپس رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیج شرکت گاز استان گیلان بخشی از برنامه های ابلاغی سازمان بسیج کارمندان کشور را عنوان نمودند که اين برنامه ها در راستای تکریم ارباب رجوع و بالابردن رضایتمندی اقشار جامعه شهری و روستایی می باشد.

وي همچنین به بيان نکته هایی از برنامه های پدافند غیر عامل و اصلاح الگوی مصرف در سازمانها و ادارات پرداخت.

در پايان اعضاء در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵
تعداد بازدید: 29

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *