استان 21 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در همایش کشوری گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن:از شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو به عنوان صنعتگر نمونه کشوری تقدیر شد

به گزارش آفتاب شمال به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و معدن در همایش کشوری گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن و تجلیل از فعالان برتر در حوزه صنعت و معدن، از شرکت صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران به عنوان واحد صنعتی نمونه کشوری تجلیل شد.
این گزارش حاکیست همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن عصر دیروز با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزیر، رئیس اتاق بازرگانی و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت در محل سالن اجلاس سران برپا شد.
بر اساس این گزارش استان گیلان از استانهای برتر کشور در زمینه قطعه سازی خودرو می باشد و تعدادی از مهمترین قطعه سازان خودرو در این استان سرمایه گذاری مناسبی انجام داده اند و ظرفیتهای مطلوبی در این عرصه در استان موجود می باشد.
شایان ذکر است شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهر صنعتی رشت است که با تولید انواع قطعات خودرو با دارا بودن مجهزترین آزمایشگاه تست و تایید محصول در خاورمیانه و همچنین دانش فنی تیونینگ کمک فنر، پیشرو در طراحی محصول کمک فنر در ایران، با تولید بیش از 80 قلم از انــواع کمک فنرهای خودروهای سنگین و نیمه سنگین و موتور سیکلت تولیدی در حال فعالیت می باشد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *