استان 18 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان: پاکی قلم و اندیشه نشانگر شان خبرنگار است

 

به گزارش آفتاب شمال : رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه تقدیر از خبرنگاران که در 16 مرداد ماه 1395 برگزار شد ، با تبریک روز خبرنگار ، کار خبرنگاری در کشورهای فرهیخته را کار آسانی تر دانست و اظهار داشت در کشورهای عقب مانده کار خبرنگاری بسیار سخت تر خواهد بود  .وی با برشمردن وظایف خطیر خبرنگاران به پاکی قلم و اندیشه آنان اشاره نمود و گفت این امر ناشی از شان خبرنگاران است . این مقام مسئول محورتوسعه را در چهار رکن نام برد و رکن اصلی دموکراسی را خبرنگاران دانست و عنوان نمود این قشر زحمت کش و فرهیخته جامعه نقش معلمی را در کشور ایفا می کنند. 

کیوان محمدی آمادگی این سازمان  را در برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاران اعلام نمود و با اشاره به دغدغه های خبرنگاران در خصوص پیشرفت جامعه ، حضور انان را در کمیته های تخصصی این سازمان بسیار تاثیرگذار دانست .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در ادامه سخنانش اظهار داشت کار آمایش 15 استان کشور انجام شده است وی دفاع اولیه برنامه آمایش  گیلان را در هفته پیش ذکر کرد  و دفاع نهایی تا اواخر مرداد انجام خواهد شد .
رنیس سازمان مدیریت و  برنامه ریزی گیلان افزود :  گردشگردی، تجارت، کشاورزی و صنعت اولویت های برنامه آمایش می باشند و عنوان نمود بحث زباله و فاضلاب نیز  از موضوعات بسیار مهم زیست محیطی است .
کیوان محمدی همچنین عدم افزایش تعداد نمایندگان را ناشی از عدم افزایش جمعیت گیلان دانست و بیکاری را بزرگترین مشکل این استان ذکر کرد وی خاطر نشان کرد  بدون سرمایه گذاری مشکل بیکاری حل نخواهد شد . این مقام مسئول افزود سرمایه گذاری به سه صورت دولتی، خصوصی داخلی و سرمایه گذاری خارجی می باشد. و گفت اگر سرمایه گذار خارجی داشته باشیم دیگر کسی جرأت نمی کند موشک های خود را به سمت ما بگیرند زیرا سرمایه خودشان در داخل کشور ما وجود دارد.
محمدی نقش خبرنگاران را  در در جذب سرمایه گذاری بسیار موثر دانست و  با اشاره به مشکلات تالاب انزلی ادامه داد متاسفانه تالاب انزلی به گودالی برای فاضلاب و رودهای الوده تبدیل شده است  که نیاز به برنامه ریزی دارد . 
در پایان با یاد و خاطره شهید صارمی و خبرنگاران شهید، از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر نمود .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *