استان 24 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرکل کمیته امداد گیلان: خانواده های شهدا الگوی مهرورزی ، ایثار و نیکوکاری در جامعه هستند

 

 مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با خانواده شهید جعفریان از شهدای شرق گیلان بر حفظ آرمانهای والای شهداء تاکید کرد و مشارکت خانواده های شهداء را در ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان ، بسیار ارزشمند دانست

به گزارش آفتاب شمال  ؛ علیرضا محمدی با بیان اینکه همراهی و مشارکت خانواده های شهداء در امر خدمت رسانی به محرومان باعث دلگرمی امدادگران کمیته امداد است افزود : صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اجری بی پایان در نزد خدای متعال دارد .
وی با قدردانی از نوعدوستی خانواده های معظم شهداء بویژه در تقبل حمایت از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام تصریح کرد: حضور این عزیزان در برنامه ها و فعالیت های کمیته امداد مشوقی برای سایر مردم در دستگیری از نیازمندان است.
محمدی با فراخوان خانواده های معظم هشت هزار شهید سرافراز گیلانی جهت ثبت نام در طرح اکرام ایتام به نام شهید گرانقدر خود ، افزود : شهداء با نثار جان خود و گذشتن از همه تعلقات مادی آئینه ی تمام نمای ایثار و فداکاری هستند.
مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هم اکنون 2 هزار نوعروس نیازمند در نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه هستند تاکید کرد : مشارکت خانواده های شهداء در ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان ، بسیار ارزشمند است .
وی تاکید کرد : باید بیش از پیش از ظرفیت خانواده های شهدا و ایثارگران برای خدمت رسانی به محرومان بویژه ترویج ازدواج آسان جوانان بهره بگیریم و تلاش کنیم تا سیره اهل بیت (ع) الگوی زندگی تمامی خانواده ها قرار گیرد.
همسر شهید جعفریان نیز در این دیدار خدمت رسانی به نیازمندان و ایتام را وظیفه همگان دانست و گفت : شهداء برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و فراهم آوردن آسایش و آرامش در جامعه از جان خود گذشتند و امروز وظیفه ماست که ادامه دهندگان راه ارزشمند آنان باشیم.
وی همچنین آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کمیته امداد در جهت خدمت به محرومان بویژه برگزاری جشن ازدواج آسان برای جوانان نیازمند و تهیه جهیزیه برای آنان اعلام کرد.
لازم به ذکر است همسر شهید جعفریان از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش شرق گیلان است که خود حمایت چند یتیم را نیز بر عهده دارد و تاکنون همکاری بسیار خوبی هم با کمیته امداد در برگزاری برنامه های مختلف داشته است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *