استان 24 شهریور 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نمایشگاه الکامپ در انزلی افتتاح شد

 

استاندار گیلان در پیامی با تاکید بر نقش نمایشگاه الکامپ در نمایش توانمندی های نخبگان جوان گیلان، گفت : با وجود نخبگان جوان گیلانی، این دیار سربلند آینده روشنی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر محمد علی نجفی در پیامی که شامگاه دوشنبه توسط مدیرکل فناوری اطلاعات گیلان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ در منطقه آزاد انزلی قرائت شد اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ به عنوان یکی از نمایشگاهای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مکانی مناسب برای نمایش توانمندیهای نخبگان جوان مان در حوزه ICT به عموم مردم است.
وی افزود: توسعه و تدوام رشد اقتصادی گیلان در گرو پایه گذاری صنایع پیشرفته و دانش بنیان است.
نجفی تاکید کرد: طرح های ابتکاری و خلاقیتهای بدیع این حوزه می تواند یاریگر ما در تولید ثروت ،ایجاد اشتغال و پیشرفت استان باشد.
استاندار خاطرنشان کرد: تحقق دولت الکترونیک بعنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید، با کمک شرکتهای خصوصی و دانش بنیان، خصوصا در تولید محتوا و ارایه خدمات الکترونیک محقق می شود.
وی با اظهار قدردانی از اهتمام و تلاشهای دست اندارکاران برگزاری این نمایشگاه و شرکت کنندگان آن گفت: با وجود نخبگان جوان گیلانی، این دیار سربلند آینده روشنی خواهد داشت.
دهمین نمایشگاه الکامپ(الکترونیک و کامپیوتر) استان گیلان درقالب 50 غرفه و با حضور شرکتهای کامپیوتری، خدمات اینترنتی ، سیستم های اداری، سیستم های امنیتی تصویری و تجهیزات فروشگاهی با هدف نمایش و عرضه مستقیم دستاوردهای بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به شرکتها و نهادهای دولتی و کارخانجات بخش خصوصی شامگاه دوشنبه 22 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی افتتاح و تا 26 شهریور از ساعت 16 الی 22 برای عموم مردم قابل بازدید است.
معافیت مالیاتی 20 ساله از تاریخ بهره برداری انواع فعالیت های اقتصادی ، آزادی کامل ورود و خروج سرمایه، آزادی مشارکت سرمایه گذار خارجی تا سقف 100 درصد و معافیت گمرکی برای ورود مواد اولیه ، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کارخانه ها ، فعالیت بورس کالای منطقه ، اجرای کالای همراه مسافر و اعمال قانون ارزش افزوده برای کالاهای ساخته شده در منطقه آزاد به داخل کشور از مهمترین مزایای ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی تولیدی در منطقه آزاد انزلی است.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال جنوب ، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر ، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه ، کراسنودسک در ترکمنستان ، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان ، دسترسی از طریق راه های مناسب ، به بازارهای مصرف کشورهای CIS ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *