استان 04 آذر 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار شهرستان رشت : هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی، ایثار شهدا و جانبازان است

به گزارش آفتاب شمال : سیدعیسی مهدوی، فرماندار شهرستان رشت،در  نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی، ایثار شهدا و جانبازان است.
وی با بیان اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس با استفاده از فرهنگ بسیج توانستند در برابر دشمنان بایستند گفت: شهرستان رشت دارای ۲ هزار شهید والا مقام است.

مهدوی، اذعان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت مردان و زنان غیور کشور ایران در برابر دشمن بعثی است با وحدت و یکپارچگی بدون تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس شهدا و جانبازان توانستند در برابر قدرت های بیگانه بایستند.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان ارزشها و آرمان های نظام را هدف قرار داده اند که با تفکر و اندیشه بسیج می توان در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاد.

مهدوی اضافه کرد: در عرصه هاو بحران های مختلف کشور نیروهای بسیجی حضوری پر رنگ داشته و با حضور به موقع خود گام های موثری در مقابله با محرومیت زدایی و بهداشت و … برداشته اند.

وی، افزود: بسیج پاک ترین و مخلص ترین افراد جامعه را تشکیل شده است.

مهدوی، ادامه داد: امروز همه اقشار جامعه از پزشکان ، جوانان و نوجوانان وکارگران و…. به نوعی عضو بسیج هستند و در فعالیت های اجتماعی نقش ایفا می کنند.

فرماندار شهرستان رشت اظهار کرد: امروز بیش از پیش باید فرهنگ و اندیشه غنی بسیج را در جامعه در بین جوانان و نوجوانان ترویج داده تا بدین سبب انقلاب و اسلام در برابر ترفندهای دشمنان محفوظ بماند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *