استان 29 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان : با مشارکت خوب مردم مشکلات برف را پشت سر می گذاریم

 

به گزارش آفتاب شمال :  دکتر محمد علی نجفی در حاشیه این بازدید با قدردانی از مشارکت خوب اقشار مختلف در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران علاوه بر حفظ ارزشهای دینی و اسلامی به مردم سالاری آن نیز زبانزد است .

وی افزود : حضور قشرهای مختلف در خدمت رسانی به مردم ، همدلی و همراهی و در کنارهم بودن را معنا بخشیدند .

وی رسالت دهیاران را بهره گیری هر چه بیشتر از مشارکت های مردمی عنوان کرد و افزود : بسیار خرسندیم مردم عزیزمان در تمامی شرایط به ویژه در مواقع سخت در کنار مسئولین و خادمین خود هستند و آنها را تنها نمی گذارند .

وی با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های خوب صورت گرفته توسط اقشار مختلف مردم جهت مقابله با حوادث بارش برف تصریح کرد : نقش دهیاری ها با هدایت فرماندران در کاهش مشکلات برف تاثیرگذار است.

استاندار گیلان عمر شبکه توزیع برق در گیلان را بیش از سه دهه دانست و افزود : سنگینی و رطوبت زیاد در برف گذشته به همراه وزش باد با سرعت 85 کیلومتر موجب بروز خسارت سنگین به شبکه توزیع برق گیلان گردید .

استاندار گیلان بر لزوم الگو سازی جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم در مقابله با حوادث تاکید کرد و افزود : دهیاران ، شوراهای اسلامی ، هیت های مساجد زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت های اجتماعی را فراهم کنند .

وی ابراز امیدواری کرد : به یاری خداوند و با مشارکت مردمی و حضور خوب نیروهای امدادی و خدمات رسان بارش برف را با خاطره ای خوب پشت سر خواهیم گذاشت و مشکلی برای استان ایجاد نخواهد شد .

دکتر نجفی گفت : مشارکت و همیاری مردم با مسئولین و خدمتگزارانشان ، نهال همدلی ، عشق به هم و در کنار هم بودن را پرورش می دهد و این بسیار ارزشمند است .

استاندار گیلان همچنین در بازدید از بخش خمام گفت :شدت بارش در خمام بیشتر از رشت است مراقبت کنید راهها باز بماند و قطعی برق همانند گذشته نباشد.

وی همچنین در بازدید سرزده ازپاسگاه انتظامی پیربازار به نیروهای نظامی و انتظامی خداقوت گفت.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *