استان 29 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست خدمات شهر منطقه پنج : نمک و شن پاشی تمامی معابر و شریانهای اصلی منطقه ۵ در امشب

 به گزارش آفتاب شمال :  سرپرست خدمات شهر منطقه ۵ با اشاره به باز بودن تمامی مسیرهای الویت یک گفت: خوشبختانه با وجود اینکه ۲ الی ۳ دستگاه ماشین الات این منطقه در ساعات اولیه بارش برف با مشکل مواجه شده بود اما تمامی مسیرهاو شریانهای اصلی. باز و تردد در ان به راحتی صورت می پذیرد.

 

وی با اشاره به باز بودن مسیر ورودی و خروجی محلات پرجمعیت اذعان داشت: ورودی و خروجی مسکن مهر و شریان های اصلی و فرعی آن باز است. و تردد در آن سهل الوصل می باشد. پاکسازی محلات بزرگ و پرجمعیت نیز همزمان با خیابانهای اصلی درحال پاکسازی است و پس از توقف برف تمامی محلات کوچک و بزرگ پاکسازی خواهند شد.

محبتی فعالیت ۱۸ دستگاه ماشین الات در منطقه ۱۸ خبر داد و اظهار داشت: تمامی مسیرهای از میدان گیل تا بلوار فاتحان نبل الزهرا , میدان گیل تا میدان امام علی و از میدان امام علی تا جاده سنگر و نیز از میدان مصلی تا میدان گاز و از میدان گاز تا بلوار پرفسور سمیعی باز و تردد در آن میسر است.

سرپرست خدمات شهر منطقه ۵ شهرداری رشت از نمک و شن پاشی زمین در مسیرهای اصلی منطقه ۵ جهت جلوگیری از یخبندان امشب خبر داد و گفت: خوشبختانه بحث نگهداشت فضای سبز نیز در این شرایط به نحو مطلوب صورت پذیرفته و پاکبانان زحمتکش منطقه ۵ تلاش قابل تقدیری در زمینه پاکسازی بلوارها و پیاده روها داشته اند.

محبتی از باز کردن محله های جماران, دلدار در ساعات اولیه امشب خبر دا و گفت: مردم شریف منطقه ۵ مطمئن باشند که خادمین ا نها در منطقه و نواحی در حال خدمت رسانی و بیست و چهار ساعته در حال بازگشایی معابر و مسیرها هستند.

ستاد اقامه نماز و امور مساجدشهرداری رشت طبق بازدید میدانی از سطح شهر رشت تا این لحظه برای هیچ یک از مساجد شهررشت مشکلی وجود ندارد لذا برای انجام برنامه های دینی و فرهنگی شهروندان محترم راهای منتهی به مساجد تا این لحظه از بارش برف باز می باشد

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *