استان 08 اسفند 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار شهرستان رشت: تمایل به مصرف مواد مخدر را می توان با حرکات فرهنگی ، کاهش داد

 

به گزارش آفتاب شمال : سیروس شفقی ، فرماندار شهرستان رشت ، در جلسه مبارزه با مواد مخدر که مقارن ظهر امروز در محل فرمانداری تشکیل شد ، ضمن تشکر از مسئولین پای کار در در قضیه بارش سنگین برف اخیر ، اظهار داشت: در انعکاس مشکلات پیش آمده اخیر در این شهرستان ، هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفت و این مهم باعث پیش آمدن اتفاقهای خوبی در روند نوسازی و بهسامانی فرسودگی های موجود در زیرساختهای و تاسیسات خدماتی ، در آینده ی نزدیک خواهد شد تا انشاا… با کوچکترین اتفاقی دچار مشکل نشویم.

وی افزود: برف باعث شد تا مشکل فرسودگی های شبکه های ما شنیده شده و در سطح کشوری عنوان شود و خوشبختانه ، علیرغم تمام سختیها و مشکلات پیش آمده ، انتقال این مسائل به مسئولین کشوری ، می تواند باعث رقم خوردن اتفاقهای خوبی در آینده باشد.

شفقی همچنین اذعان داشت: عدم بهسازی این شبکه ها باعث می شود که در تابستان با ضعف بزرگی در زمینه خدمات رسانی برق مواجه شویم و اکنون با اختصاص بودجه به این مسئله ، ما می توانیم بسیار موفق تر عمل کرده ودر آتیه مشکل کمتری را در پیش رو داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به موضوع جلسه ی امروز ، اذعان داشت: امروزه شوک عظیمی را که مواد مخدر و به خصوص مواد صنعتی و روانگردان به دنیا وارد نموده ، بسیار عظیم و دهشتناک به نظر می رسد.

وی افزود: امروزه از این معضل در دنیا به عنوان زلزله خاموش یا جنگ بدون مرز یاد می شود و در کشور ما ، به عنوان چهار عامل اصلی مرگ و میر در کنار سکته های قلبی و سوختگی ها و تصادفها ، نقش خود را بسیار موثرتر ایفا نموده و همچنین بدون احتساب خسارتهای معنوی، زیانهای هنگفتی را بر بدنه اقتصاد کشور وارد می کند.

شفقی از بعد اجتماعی ، ارتباط بین بزه و مواد مخدر را بسیار نزدیک خواند و افزود: امیدوارم که همه مسئولین این امر با همکاری و هم افزایی در این راه گام برداشته به گونه ای که بتوانیم آثار سوء این بلای خانمانسوز را در کشور کاهش داده و انشاا…. به مرزی برسیم که جامعه ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم.

وی یکی از راههای کاهش مصرف مواد مخدر در کشور را آگاهی بخشی و توجیه دانش آموزان از طریق اولیای مدارس دانست و افزود: این مشکلات را می توانیم با حرکت فرهنگی مدیریت کنیم و خدا را شکر که حرکت فرهنگی در جامعه ی ما به گونه ای عالی جواب می دهد.

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *