استان 30 فروردین 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نشست مشترک شهردار رشت و نمایندگان شرکت سرمایه گذار خارجی نورینکو چین پیرامون اجرای قطار شهری

به گزارش آفتاب شمال ، در این نشست دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با اشاره به اینکه در ماه های گذشته تفاهم نامه ای با وزارت دفاع در خصوص انجام پروژه مورد بحث برگزار کردیم گفت: وزارت دفاع با توجه به سابقه کار در این موضوع و ارتباطات داخلی و بین المللی توان اجرای این فرایند را داشته و دارد.

شهردار رشت با تصریح بر اینکه در متن این تفاهم نامه تأمین مالی ۳۴درصدی پروژه بر عهده وزارت دفاع گذاشته شده است افزود: مابقی تعهد های مالی بر عهده شهرداری رشت می باشد.

وی ادامه داد: از طرفی اقدامات فنی، با محوریت وزارت دفاع و تایید راهداری با به کارگیری مشاورین و پیمانکاران اجرایی می شود.

جی یان کوهانگ نیز در این نشست با بیان اینکه پروژه هایی که این شرکت اجرا می کند فاینانس میان ایران و چین است اظهار کرد:پروژه قطار شهری رشت ابتدا به سفارت چین معرفی و پس از آن وزرات خانه ها و بانک های مربوط مجوز لازم برای اجرای آن صادر کنند.

وی بیان داشت: پس از اخذ مجوزات لازم از سوی دو کشور ، این پروژه در الویت اجرا قرار خواهد گرفت.

نماینده شرکت سرمایه گذاری نورینکو با تصریح بر اینکه روند فاینانس توافقی میان ایران و چین توسط دو دولت صورت میگیرد گفت:سود فاینانس بر اساس سود بانکی چین و دوره بازپرداخت آن ۱۵ ماهه است.
گفتنی است پروژه هایی نظیر قطار برقی تهران ، کرج ، گلشهر ، و مترو خط ۴ تهران و جمعی دیگر از پروژه های مرتبط با مترو تهران ، از فعالیت های شرکت نو رینکو است.

تعداد بازدید:
۲۴

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *