اجتماعی 16 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با محوریت تعریف طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی؛ جلسه کارگروه اشتغال بخش خمام برگزار شد

 

به گزارش آفتاب شمال ،جلسه کارگروه اشتغال بخش خمام با محوریت تعریف طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی در روستاهای هدف گردشگری جیرسرباقرخاله، فشتکه اول و دوم این بخش در راستای اجرای طرح روستای بدون بیکار و تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید با حضور ریاست اداره شیلات شهرستان، مدیریت صندوق کارآفرینی امید و ریاست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، جمعی از مسئولین ذیربط بخش و دهیاران تابعه به ریاست علیرضا مسچیان بخشدار خمام تشکیل شد.
در این‌جلسه بخشدار خمام هدف ایجاد این طرح را گشایش افق جدیدی در فرآیند تولید و اشتغال دانسته و بر ضرورت تسریع و اجرای این طرح و تمهیدات لازم در جهت شناسایی طرح های قابل اجرا و متقاضیان جهت دریافت تسهیلات بانکی با بهره کم تاکید نمود.
وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تاکیدات استاندار محترم، به لزوم و اهمیت تشکیل کارگروه فرعی اشتغال اشاره و بر استمرار این جلسات بصورت هفتگی در جهت پیگیری امور تاکید نمود.
در ادامه هر یک از حاضرین نظرات خود را بیان‌نموده و کلیه طرح های گردشگری، کشاورزی و صنعتی در این روستاها مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است جلسه دیگری با این محوریت با حضور دهیاران تابعه جهت تعریف و بررسی طرح های اشتغال زا در تمامی روستاهای بخش نیز به ریاست بخشدار خمام تشکیل گردید.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *