خواندنی ها 22 شهریور 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جشن فارغ التحصیلی 33 دانش آموخته رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر حمیدر ضا ذاکر جعفری رییس دانشکده دندانپزشکی ضمن تقدیر از اساتید، دانشجویان و خانواده هایشان، این دوره را شانزدهمین دوره فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده عنوان کرد و افزود: این دانشکده افتخار دارد که در شانزدهمین دوره فارغ التحصیلی دانش آموختگان، یک بار دیگر شاهد به بار نشستن زحمات شش ساله دانشجویان، اساتید و والدین است.

رییس دانشکده دندانپزشکی با اشاره به تاریخچه دانشکده دندانپزشکی گفت: در سال 68 اولین سنگ بنای دانشکده برپا شد که پس از پیگیری مسولین دانشگاه، با ورود اولین دانشجویان این رشته در سال 75 آغاز به کار کرد و تاکنون بالغ بر 600 دانش آموخته از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند. وی افزود: تعدادی از این دانش آموختگان هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی در این دانشکده به تدریس مشغول می باشند.

دکتر ذاکر جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر خادمی از اساتید برجسته دانشکده دندانپزشکی، از دانش آموختگان خواست با پیروی از تجارب اساتیدی که زمانی دانشجویان همین دانشکده بوده اند، ارزش هایی مانند عدالت، وفاداری و دوستی را قدر دانسته و با تمام وجود در راستای ارتقای سلامت مردم همت کنند. وی همچنین همدردی با بیماران نیازمند را یکی از صفات بزرگ منشی تلاشگران عرصه پزشکی دانست.

در این مراسم 33 تن از دانش آموختگان دانشکده دندانپزشکی به قرائت سوگند نامه پرداختند.

گفتنی است: تقدیر از اساتید و کارکنان دانشکده، پخش کلیپ و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *