اجتماعی 14 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد

به گزارش آفتاب شمال : استاندار گیلان در نشست با مجمع نمایندگان استان گفت: خوشبختانه زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد و این موضوع نویدبخش روزهایی خوب برای آینده گیلان است.

وی با اشاره به موضوع کشاورزی به عنوان مطالبه عمده روستائیان استان، ابراز امیدواری کرد سال زراعی پیش رو به خوبی طی شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه مردم، ارتباط با مسئولین شهرستانی ذیربط را بطور مستمر مدنظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: موارد مختلف از طریق فرمانداران به مردم منتقل خواهد شد.
دکتر سالاری؛ مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بازوان دولت در استان ها برشمرد و ابراز داشت: خوشبختانه زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد و این موضوع نویدبخش روزهایی خوب برای آینده گیلان است.
وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم تداوم همدلی و همکاری موجود در استان، ابراز امیدواری کرد؛ فضای موجود در استان بتواند زمینه را برای برداشتن گام های بلندتر در راستای تحقق اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی مردم که مجموعا به توسعه استان منجر می شود، فراهم کند.
شایان ذکر است در این نشست مهندس کاظم لطفی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت های عمرانی این شرکت در تأمین منابع آب استان به مهمترین موانع پیشرو از جمله مشکلات مالی در تأمین اعتبارات طرحهای عمرانی پرداخت.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *