استان 30 فروردین 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون خدمات شهری شهرداری رشت : ممنوعیت نصب داربست در سطح شهر در موارد مختلف

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد: ممنوعیت نصب داربست در سطح شهر در موارد مختلف معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: نصب داربست برای استفاده از هرگونه تبلیغات، تبریک و تسلیت در سطح شهر ممنوع است.
 

به گزارش آفتاب شمال ، معاون خدمات شهری شهرداری این کلانشهر درگفتگویی اظهار کرد: خطر سقوط داربست و بنر نصب شده بر شهروندان و وسائل نقلیه، خدشه به سیما و منظر شهر، ایجاد سوء مدیریت در بهبود مدیریت شهری و هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی از دلایل ممنوعیت نصب بنر و داربست است.

علیرضا مقصودی با اشاره به نصب چنین بنرها و داربست هایی در معابر عام گفت: تبعات حقوقی هرگونه حادثه ای در اثر نصب داربست ها متوجه شهرداری بوده و از این بابت شهرداری نیز تصمیم به ممنوعیت این مهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه شهرداری از صدور هرگونه مجوز، از سالهای گذشته تاکنون خودداری کرده اما برای رفاه شهروندان، مقدار قابل توجهی از استند واتربند را درنقاط مختلف شهر نصب نموده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از ادارات، هیئت ها و عموم‌ مردم خواست تا برای نصب بنر ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز مراجعه و با همان هزینه نصب داربست، در محل های تعیین شده نسبت به اطلاع رسانی های خود اقدام کنند.

مقصودی افزود: شهرداری رشت در صورت مشاهده هرگونه داربست در سطح شهر، نسبت به جمع آوری آن اقدام خواهد کرد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *