استان 06 شهریور 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح هم زمان شش پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، شش پروژه زیربنایی در بخش توزیع و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان گیلان با اعتباری بالغ بر 602 میلیارد ریال با حضور دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در شهرستان های رشت، آستارا ، لاهیجان و رودسر به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب شمال :  دکتر مصطفی سالاری در این آیین که در رشت برگزار شد توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت استان را نیازمند زیر ساخت‌های لازم در حوزه آب و برق رسانی دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاء الله با حضور وزیر نیرو و اتخاذ تصمیمات لازم شاهد توسعه خدمات رسانی در حوزه آب، برق و کاهش مشکلات این بخش در سال‌های آتی باشیم.

وی با اشاره به متقاضیان قابل توجه در بخش صنایع سازگار با اقلیم استان اظهار داشت : با وجود محدودیت‌ ها در برق رسانی در مواردی با خطرپذیری، برق مورد نیاز صنایع تامین گردید .

استاندار گیلان گفت : انشاء الله با حمایت های وزارت نیرو بتوانیم برق مورد نیاز صنایع در حال توسعه و جدیدالاحداث استان را تأمین کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان خواستار برگزاری نشست اختصاصی وزیر نیرو با مدیران ذیربط استانی شد و افزود: امیدواریم در این نشست با ارائه گزراشی از نیازهای اولویت‌بندی شده استان که در قالب برنامه راهبردی 5 ساله با برش یک ساله استخراج گردیده و بیان ضرورت‌ها شاهد حمایت‌ و اتخاذ تصمیمات لازم در توسعه خدمات رسانی در حوزه برق و آبرسانی استان باشیم.

گفتنی است پروژه های پست 63 و 20 کیلوولت توحید گلسار و اتصالات مربوطه و افزایش ظرفیت بخش انتقال پست و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست آستارا، افزایش ظرفیت ترانس های پست لاهیجان ، پست سیار 63 و 20 کیلو ولت مستقر در پست شهید رحیم آبادی کلاچای و خط 63 کیلوولت رشت شمالی _ قلی پور در شهرستان های؛ رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای از توابع رودسر طرح هایی هستند که با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به بهره برداری رسید .

حدود 400 هزار مشترک برق در گیلان وجود دارد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *