استان 17 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مجموعه بزرگ‌ پارک آبی در رشت راه اندازی می شود


شهردار رشت در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه پارک آبی گیل لند از وی خواست تا با جدیت و سرعت بیشتر پیگیر اجرای این پروژه باشد و تاکید کرد: شهرداری رشت از هیچ کوششی برای کمک در اجرای این پروژه دریغ نخواهد کرد.

به گزارش آفتاب شمال ، دکتر ناصر حاج محمدی در دیدار با سرمایه گذار پروژه مجموعه بزرگ پارک آبی گیل لند که یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری رشت است با بحث و تبادل نظر در زمینه اجرای این پروژه ، خواستار سرعت عمل و دقت نظر در روند اجرای این پروژه شد.

شهردار رشت در این نشست تاکید کرد: اجرای پروژه پارک آبی می تواند در توسعه و پیشرفت اهداف مان برای رونق گردشگری و همچنین بهبود اقتصاد شهر ما مفید و موثر باشد.

در این جلسه که در دفتر شهردار رشت با حضور هیات همراه سرمایه گذار پروژه احداث پارک آبی (مجموعه گیل لند) و رئیس و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت صورت پذیرفت، درباره چگونگی و نحوه اجرای پروژه و همچنین انجام فرآیندهای اداری و قانونی آن بحث و تبادل نظر شد.

در پایان هم سرمایه گذار این طرح از دکتر حاج محمدی شهردار رشت برای جدیت و پیگیری موثر موضوع و همچنین تسهیل فرآیندهای مرتبط با سرمایه گذاری در شهر رشت قدردانی و تشکر نمود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *