استان 17 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب شمال ، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل می باشد.

( بسمه تعالی ))

خبرنگاران قشری زحمتکش از اجتماع بزرگ ما هستند که همواره با عشق و علاقه بدون کوچکترین وقفه با تلاش خستگی ناپذیر و جان فرسا برای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی اجتماعی با تهیه و انتشار مطلب، خبر، گزارش و عکس در راستای توسعه استان و شهر خود تلاش می کنند.

بدون شک اگر عشق و علاقه قلبی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به کارشان نبود، آنان هرگز نمی توانستند در این وادی خطرناک و پر افت و خیز که دارای مخاطرات جدی بسیاری است و به همین دلیل شغل سخت و زیان آور شناخته شده، گام بردارند.

عشق به کار و عطش خدمت به جامعه هم اینک در وجود خبرنگاران ما با همه مشکلاتی که در مسیر کار مواجه هستند، نهادینه شده و خبرنگاران در راستای انجام وظایف خود با مسائل و سختی های بسیاری روبه رو هستند که پیچیدگی های این کار پر مشقت را عیان می سازد اما آنها همچنان با علاقه و پر استقامت برای پیشرفت جامعه خود می نگارند و با همه سختی ها، دردسر ها و کمبود هایشان نیز می سوزند و می سازند.

در پایان آرزو می کنم قلم های پرتوان خبرنگاران صدیق و پر تلاش شهرمان که همواره برای به تصویر کشیدن مشکلات و مسائل جامعه به کار گرفته می شود، ثابت و استوار بنگارد و نگارندگان این عرصه هم با کمک و همراهی مسئولان و مدیران روز به روز از وضعیتی بهتر برخودار شوند.

بر خود لازم می دانم در پایان روز خبرنگار که نشان دهنده عمق و عشق خبرنگاران به این شغل شریف است را به جامعه خبرنگاری استان و شهرمان تبریک عرض نمایم و از همه خبرنگاران سختکوش شهرمان که در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی رشت عزیز تلاش می کنند سپاسگزاری و قدردانی نمایم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *