استان 22 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر لزوم ازسرگیری فعالیت جایگاه های CNG غیرفعال در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد

به گزارش آفتاب شمال ؛ مهندس علی اوسط اکبری مقدم صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه جایگاه های CNG استان گیلان با بیان اینکه تامین سوخت خودروها اعم از گاز و بنزین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هیچ گونه خللی نباید در روند ارائه خدمات سوخت خودروها از طریق جایگاه ها ایجاد شود.

وی به گردشگرپذیر بودن استان گیلان اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه مسئولان ارشد شهرستانی و جایگاه داران ضمن تعامل مثبت با شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی رفاه بیشتر هم استانی های عزیز و مسافران را به ارمغان می آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر ضرورت نظارت مستقیم و پایش مستمر جایگاه های CNG از سوی شهرداران تاکید و تصریح کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید از هرگونه بزرگنمایی مسائل غیرواقعی که به بدنه نظام، دستگاه های متولی و افکار عمومی آسیب وارد می‌کندد، پرهیز کرد.

وی خواستار طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در هر بخشی از طریق مراجع قانونی خود شد و اظهار داشت: مدیریت منسجم و تعاملی تسریع و ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان را به دنبال دارد.

در این جلسه علاوه بر مدیران دستگاه‌های اجرایی استاندارد و شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی، گزارش شهرداری های تالش، انزلی، رودسر، خمام، ماسال، چابکسر، فومن و احمدسرگوراب نیز درخصوص جایگاه های CNG غیرفعال ارائه شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *