خواندنی ها 20 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از سوی رئیس علوم پزشکی گیلان صورت گرفت؛ درخواست از رئیس دستگاه قضا برای پیگیری آلودگی ۲ رودخانه رشت

 

 

به گزارش آفتاب شمال : ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه گیلان به لحاظ زیرساخت‌های درمانی در وضعیت بدی قرار دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل بدهی زیاد، ضعف و معیوب بودن زیرساخت‌های درمانی و همچنین ناتمام بودن پروژه‌های درمانی در وضعیت خوبی قرار نداشته و جزو استان‌های محروم محسوب می‌شود.
سالاری با ابرار خرسندی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود در کشور به لحاظ اقتصادی در طی این مدت اقدامات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثل احداث اورژانس هوایی، اورژانس بیمارستان رازی و افزوده شدن آمبولانس پیشرفته انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در گیلان در اوایل این بحران بسیار شدید بوده است، تصریح کرد: متأسفانه بلایای طبیعی مثل برف سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان به زیرساخت‌های درمانی استان وارد کرده و در اوایل کرونا در اسفندماه سال گذشته تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ به هزار و ۷۰۰ نفر رسیده و در این مدت ۷۰ میلیارد تومان برای بیمارستان‌های استان گیلان تجهیزات خریداری‌شده است.

وی با اشاره بر روند ثابت شیوع کرونا در گیلان بیان کرد: از اول شیوع کرونا در‌ای استان ۳۰ نفر از کادر درمانی استان به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده که این امر گواه بر جان‌فشانی کادر درمانی در ایام کرونا و در بیمارستان‌های گیلان است.

سالاری با درخواست از رئیس دستگاه قضا در خصوص به‌سازی رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت: آلودگی این دو رودخانه باعث آلودگی محیط‌زیست شده و به‌سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد کرده به این منظور از رئیس قوه قضائیه درخواست به احیا و رسیدگی به وضعیت این دو رودخانه ورود کند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *