اجتماعی 06 تیر 1403 - 5 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی کامل برای تامین برق حوزه های انتخابیه خبر داد

به گزارش آفتاب شمال : مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی کامل برای تامین برق حوزه های انتخابیه خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، جزء مهمترین وقایع سال جاری ما خواهد بود و در همین چارچوب مسئولیت‌های گوناگونی برعهده داریم تا این موضوع مهم هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود تا برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت برق گیلان را ورق بزنیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است و با مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز 8 تیر بکار خواهیم بست.

صادقی تاکید کرد: نیروها و اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان تا پایان شمارش آراء نیز در آماده باش خواهند بود تا شعب اخذ رای و مردم شریف استان دچار مشکل نشوند .

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به مذاکرات و مکاتبات صورت پذیرفته با استانداری گیلان و فرمانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه‌های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت حوادث و خاموشی‌های غیرمترقبه وارد مدار خواهند شد تا فرآیند رای گیری از مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خاتمه تصریح کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت گزاری در این برهه زمانی را به ما عنایت فرمود تا بتوانیم اندوخته و تجربه هایی که حاصل همین نظام است را در مسیر خدمت استفاده کنیم.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *