اجتماعی 12 تیر 1403 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسعود صادقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برقدار شدن تمامی مناطق آسیب دیده ناشی از تندباد و بارش شدید باران خبر داد

با اقدام سریع اکیپ های عملیاتی صورت پذیرفت:برقدار شدن تمام مناطق آسیب دیده ناشی از تندباد و بارش شدید باران
به گزارش آفتاب شمال : مسعود صادقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برقدار شدن تمامی مناطق آسیب دیده ناشی از تندباد و بارش شدید باران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور هشدار قرمز و پیش بینی سازمان هواشناسی استان در خصوص تغییر شرایط آب و هوایی و بارش شدید باران و وزش شدید باد از غروب چهارشنبه ۶ تیر لغایت ظهر پنجشنبه ۷ تیر و به تبع آن احتمال طغیان رودخانه های استان و ورود آسیب به تاسیسات شرکت توزیع برق و وقوع خاموشی های ناخواسته برای مشترکین، ۱۸۵ اکیپ عملیاتی در سطح استان در حالت آماده باش و اقدام قرار گرفتند.
صادقی تصریح کرد: طبق اطلاعات ثبت شده بیشترین مناطق متاثر از سامانه فوق شهرستان های آستارا، صومعه سرا، انزلی، آستانه، لاهیجان، ماسال و نواحی اطراف شهر رشت بودند.
مدیر عامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: باتوجه به آمادگی کامل اکیپ ها و پشتیبانی لجستیکی مناسب از دقایق اولیه وقوع تغییرات جوی نسبت به رفع خاموشی ها اقدام شد.
وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکان محترم در مناطق آسیب دیده افزود: پارگی سیم و سقوط پایه های برق باعث خاموشی کلی و جزیی شده بود که حالیه تمامی موارد مذکور برطرف و جریان برق در کل استان پایدار است.
صادقی در پایان گفت: طی وقوع بحران جوی مذکور آسیب هایی به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق گیلان وارد شده است که پس از برآورد های دقیق مبلغ ریالی آن اعلام خواهد شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *