استان 20 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار : گیلان در زمینه های اصل سرمایه گذاری جزء ده استان دارای مزیت است

 

دکتر نجفی در ستاد تسهیل فرآیندهای کارآفرینی و سرمایه گذاری گفت : نعمت ها و پتانسیلهای خدادادی سرزمین گیلان بی نظیر بوده و استان گیلان در همه زمینه های اصلی سرمایه گذاری جزء ده استان برتر دارای مزیت می باشد.


 

به گزارش آفتاب شمال : نماینده عالی دولت در این نشست افزود : ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی بدنبال استفاده از همه فرصت های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان نظیر حوزه های دانش بنیان، گردشگری فعالیت های دریا محور، تجارت و بازرگانی، ارتقاء بهره وری سیستمهای کشاورزی و توسعه صنایع دانش محور و مبتنی بر مزیت های خاص باشند.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب و توجه دولت در بخش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و نظارت بر این بخش افزود : مسئله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دغدغه همه مسئولین استان است و با جلسات تشکیل شده در تلاش هستیم تا موانع پیشرفت سرمایه گذاری ها را رفع نماییم و با این حساسیت آینده ای روشن در انتظار استان است.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از سرمایه گذاری های بااستفاده از زمین کم و مبتنی بر آمایش سرزمین حمایت می کنیم گفت : به رغم اینکه آمار و ارقام حاکی از ایجاد اشتغال زودبازده و البته غیرپایدار در ساخت و ساز می باشد ولی شرایط استان به گونه ای نیست که زمین هایی را به طور خاص برای ویلاسازی تعریف کنیم.
در این جلسه مشکلات چند طرح سرمایه گذاری در زمینه های صنعتی، گردشگری و ساخت نیروگاه برق مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای تسریع در عملیات اجرایی آنها اتخاذ گردید.

 

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *