فرهنگ و هنر 13 تیر 1393 - 10 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

“بهنام صفوی” در پی ارسال پیامک‌هایی مبنی بر افطاری با هنرمندان؛ لکه دار کردن اعتماد مردم با تبلیغات دروغین به واسطه نام هنرمندان

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: من از موضوع پیامک ارسال شده برای مردم کاملا بی اطلاع بودم و این موضوع را برای اولین بار از شما شنیدم.

 
وی افزود: جدیدا روی بیلبورد‌هایی در کرج نیز تبلیغات برنامه‌ای با حضور من به عنوان مهمان جشن رمضان صورت گرفت، که من از آن کاملا بی اطلاع بودم و البته به بازرسی کل کشور شکایت کردم.
 
صفوی در ادامه گفت: من قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد، چرا که وقتی کسی چنین حرفی را می‌زند، باید قراردادی به عنوان سند و مدرک داشته باشد، در حالی که من نه تنها از این جریان بی اطلاع بودم، بلکه الان از این موضوع بسیاری ناراحت شدم.
 
وی تصریح کرد: من هرگز چنین کاری نخواهم کرد ولی این که با سوء استفاده از اسم هنرمندان و اعتماد مردم تبلیغات کنند و بعد نهایتا حضور نداشتن آن هنرمند در برنامه خود را به هر بهانه‌ای رفع رجوع کنند، بسیار بد و خطرناک است و متاسفانه مدتی است که این موضوع معمول شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این جریان‌ها که به فکر کسب درآمد برای خود هستند، هنرمند را جلوی مردم بد جلوه می‌دهند و باید واقعا جلوی این جریان‌ها گرفته شود.
 
شایان ذکر است اخیرا پیامکی با مضمون “مراسم افطاری‌های خود را با حضور هنرمندان جذاب‌تر برگزار کنید” بر تلفن‌های همراه مردم فرستاده می‌شود و با پیشنهاد مبالغی برای هر هنرمند که از 600 هزار تومان تا 18 میلیون تومان متفاوت است، به مردم وعده حضور هنرمندان بر سر سفره‌های افطاری آن‌ها را می‌دهد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *